
Rəqəmsal Marketinq Agentliyinin 5 faydası
Rəqəmsal marketinq agentliyi ilə işləməyin faydaları ilə maraqlanırsınızsa, əvvəlcə özünüzə bir neçə sual verməyiniz vacibdir. SEO, klik başına ödəmə və ya dönüşüm nisbətinin optimallaşdırılması kimi şeylər sizin üçün məna kəsb edirmi?
Heç sosial media marketinq strategiyası yaratmağa çalışmısınız? Onlayn strategiyanızın işlədiyinə əmin ola bilərsinizmi? Cavab xeyrdirsə, onlayn marketinq agentliyini işləmək sizə lazım olan şey ola bilər. Rəqəmsal strategiyanızı idarə edən təcrübəli komandanın olmasının 5 faydası bunlardır.
1. Rəqəmsal marketinq agentliyi biznesinizi onlayn genişləndirməyə kömək edəcək
Əgər pandemiya sahibkarlara bir şey öyrətdisə, rəqəmsallaşa bilməyən bizneslər mübarizə apara və ya geridə qala bilər. Bu qədər sadədir əslində. Lakin biznesiniz bu nöqtəyə qədər əsasən offlayn olubsa, onlayn mövcudluğunuzu qurmaq böyük bir vaxt sərmayəsi tələb edəcək. Bir veb sayt qurmaq və işə salmaq, sosial mediada reklamlar yayımlamağa başlamalı, abunəçilərinizə xəbər bülletenləri göndərməli ola bilərsiniz və siyahı uzanır. Rəqəmsal marketinq agentliyi bütün bu çətin və məsuliyyətli prosesi sizin öhdənizdən götürə bilər ki, diqqətinizi ən yaxşı etdiyiniz işə yönəldə biləsiniz.
2. Rəqəmsal marketinq agentliyi sizə daha çox müştəri gətirəcək
Facebook, Google və ya Instagram kimi platformalarda tək başına klik başına ödəniş reklamı etdiyiniz zaman yalnız reklam sahəsi üçün ödəniş etməlisiniz. Ancaq agentlik ilə siz həm də reklamlarınızın daha yaxşı görünməsi və daha çox potensial müştəriyə çatması üçün onlara pul ödəyirsiniz. Bunun bir xərc olduğunu düşünə bilərsiniz, amma əslində bu bir investisiyadır. Əla bir rəqəmsal marketinq agentliyi işə götürsəniz, o zaman Onlar reklamlarınızın bərabər olmasını təmin edir .Hətta reklam xərclərinə müsbət gəlir gətirməsini təmin edəcəylər.
3. Rəqəmsal marketinq agentliyini işə götürmək sizə diqqətinizi ən yaxşı etdiyiniz işə yönəltməyə imkan verir
Güclü tərəfləriniz masaya gətirdiyiniz və digər bizneslərin təklif edə bilmədiyi şeylərdir. Agentlik deyilsinizsə, əməliyyatlarınızı təkmilləşdirməyə və müştərilərə mümkün olan ən yaxşı xidməti göstərməyə üstünlük vermək istəyə bilərsiniz. Siz sənayenizdə mütəxəssissiniz, lakin rəqəmsal marketoloq deyil. Rəqəmsal marketinqi sadəcə olaraq yan tərəfdən öyrənə biləcəyinizi düşünürsünüzsə, bunu nəzərə alın. Bir şeydə yaxşı olmaq üçün yeni şeylər sınamalı və öyrəndiklərimizi dəfələrlə tətbiq etməliyik. Həqiqətən bütün nəzəriyyələri öyrənmək, təcrübələr aparmaq və mövcud olan bütün qabaqcıl alətləri sınamaq üçün sürücüyə və sürətə sahibsinizmi? Biznesinizi idarə etməkdən kənarda nə zaman vaxt ayıracaqsınız? Buna görə sizə ən yaxşı nəticələri necə əldə edəcəyinizi bilən rəqəmsal marketinq agentliyi işə götürməlisiniz.
4. Rəqəmsal marketinq agentliklərinin sizdə olmayan resurslara çıxışı var
Hələ ilkin mərhələdə olduğunuz zaman tam ştatlı rəqəmsal marketoloqu işə götürmək üçün büdcəniz olmaya bilər. Ancaq rəqəmsal marketinq agentliyini ödəyə bilərsiniz. Bu, əlbəttə ki, sizə baha başa gələcək. Lakin bir çox insanlar agentliklərin əldə etdiyi bütün resurslar üçün pul ödəməyərək nə qədər qənaət edə biləcəklərini başa düşmürlər. Haqqında danışdığım resurslardan yalnız bir neçəsi:
Məzmun tədqiqat vasitələri·
Rəqib kəşfiyyat izləyiciləri·
SEO optimallaşdırıcıları·
Qrammatika/plagiat damaları·
Avtomatlaşdırma vasitələri·
Təhsil kursları·
Veb saytı inkişaf etdirmə vasitələri, texnologiya və plaginlər
Bütün bu resursların aylıq abunə qiymətləri və ya böyük birdəfəlik ödənişləri var. İndi bu, marketinq kampaniyalarını təkbaşına həyata keçirə bilməyəcəyiniz demək deyil. Ancaq bu, eyni səviyyədə bunu etmək üçün daha çox vaxt aparacağınız və daha çox pula başa gələcəyiniz deməkdir.. Agentliyin dəyərini əsaslandırmaqda çətinlik çəkirsiniz? ROI-ni nəzərdən keçirin. Çox vaxt rəqəmsal marketinq agentliyinin ROI, başqa cür əldə edə bilmədiyiniz istifadə olunmamış bazara çatmaqla xidmətin dəyərini ödəyə bilər.
5. Hər şeyin peşəkarlar tərəfindən idarə olunduğunu bilərək rahat ola bilərsiniz.
Beləliklə, müəyyən etdik ki, hər şeyi özünüz etmək sizi həddən artıq yükləyə bilər .Tam ştatlı işçinin işə götürülməsi agentliyi saxlamaqdan baha başa gələcək. Təcrübəsiz bir işçi işə götürsəniz belə, yenə də onları öyrətməli olacaqsınız ki, bu da əlavə olunacaq.Ancaq rəqəmsal marketinq agentliyini işə götürdüyünüz zaman, düzgün istedadı işə götürməkdən narahat olmaq lazım deyil. Çünki, agentliklər artıq yüksək ixtisaslı kadırlar toplusunu işə götürür. Bu, həm vaxtınıza, həm də pulunuza qənaət edir. Bununla da marketinq səylərinizi genişləndirmək üçün yenidən investisiya edə bilərsiniz.
Rəqəmsal Marketinq Agentliyində nə axtarmaq lazımdır
Rəqəmsal marketinq agentliyini işə götürməzdən əvvəl etməli olduğunuz ilk şey biznesiniz üçün nə istədiyinizi düşünməkdir. Brendinizin varlığının daha geniş şəkildə tanınmasını istəyirsiniz? Sosial mediada izləyicilərinizi artırmaq istəyirsiniz? Satışlarınızı artırmaq istəyirsiniz? Marketinqinizlə nəyə nail olmaq istəsəniz, etməli olduğunuz ilk şey hədəflərinizin konturunu göstərməkdir. Bu, biznesiniz üçün düzgün rəqəmsal marketinq agentliyini tapmaqda sizə necə kömək edir.
İllərin təcrübəsi
Onlayn rəqəmsal marketinq agentliklərinin çatışmazlığı yoxdur. Biznes məqsədlərinizi nəzərə almaq sizə rast gəldiyiniz bütün agentlikləri qiymətləndirməyə kömək edəcək. Nəzərdən keçirdiyiniz hər bir agentlik üçün onların digər müştəriləri üçün oxşar nəticələr əldə edib etmədiklərini görməyə çalışın. Bunu adətən saytlarının portfel bölməsində görə bilərsiniz. Məsələn bu kimi. Onların portfeli nə qədər böyükdürsə, rəqəmsal marketinq agentliyi bir o qədər etibarlıdır. Əgər onlar yoxdursa, bu, artıq böyük bir qırmızı bayraqdır. Yalnız rəqəmsal marketinqlə bağlı təcrübələrini bütövlükdə nəzərə almayın. Həmçinin müştəri seçimlərinə baxın və onların konkret biznes modeliniz və ya sənayeniz üçün artıq nəticələr yaradıb-yaratmadıqlarına baxın.Bir ton insan agentliyi işə götürməyin xərc aspektindən narahatdır. Agentliklərin öz xidmətlərini qiymətləndirdiyi müxtəlif yolları ayıraq. Unutmayın ki, hər bir qiymət modelinin müsbət və mənfi cəhətləri var. Seçdiyiniz biri, nəhayət, biznesinizin nəyi ödəyə biləcəyindən asılıdır.
Büdcəyə uyğun
Gəlir Bölgüsü
Bu, “yediyinizi öldürün” modelidir. Burada agentlik yalnız biznesiniz üçün əldə etdikləri gəlirin məbləğinə görə ödəniş alır. Bu, zahirən ideal səslənir, lakin onlar sizə əla nəticələr əldə etsələr, uduşlarınızdan böyük məbləğ ödəmiş olacaqsınız.
Reklam Xərclərinin faizi
Bu, agentlik reklamlara ayırdığınız pulun məbləğindən ödənildiyi zamandır. Bu qiymət modelinin birbaşa riski ondan ibarətdir ki, o, agentliyi daha çox pul qazanması üçün daha böyük reklam büdcəsi tələb etməyə təşviq edir.
Azərbaycanda Rəqəmsal Marketinq Agentliyi anlayış
Hazırda Azərbaycanda Rəqəmsal marketinq agentliyi və SMM xidməti bir çox hallarda səhv salınır.
Lakin bu sahələr bir birilə əlaqəli olsa da, əslində fərqli məqsədlərə xidmət edir. Bəzi Marketing agentliklər müştərilərinə sadəcə SMM xidməti göstərir. Burada isə sadəcə sosial şəbəkələrin idarə olunması və bu sahədə görülən işlər nəzərdə tutulur( postların hazırlanılması,paylaşılması, şərhlərin cavablandırılması və s.)
Lakin Rəqəmsal Marketinq agentliyi ilə işləmək sizə bundan çox daha böyük fürsətlər təqdim edir bu yazımda da sizlərə bunları çatdırmaq istədim. Xoş mütaliələr .
Leave a Reply