
QR (Quick Response) kodları 1990-cı ildən bəri mövcuddur. Texnologiya o vaxtdan bəri dəyişməyib. İndi, brendlərin rəqəmsal marketinq üçün QR kodlarından yararlanmağı üçün mükəmməl vaxtdır.
QR kodlarının qısa tarixi
QR kodları istehsal zamanı nəqliyyat vasitələrini izləmək məqsədi ilə 1994-cü ildə Denso Wave adlı Yapon avtomobil şirkəti tərəfindən icad edilmişdir. Onların fərqli dizaynı Go stolüstü oyunundakı ağ-qara parçalardan ilhamlanıb. Hər bir QR kodunda kvadratlar və ağ boşluq (“sakit zona” kimi tanınır) nümunəsi unikaldır. Kodlar həmçinin bütün istiqamətlərdən oxuna bilər, yəni istifadəçi öz smartfonundan istifadə edərək onu tez bir zamanda skan edə və saniyələr ərzində nəzərdə tutulan web səhifəyə keçid edə bilər.
QR kodunda məlumatlar həm sətirlərdə, həm də sütunlarda kodlanır və skaner tərəfindən deşifrə edilə bilər. Bu gün bu skanerlər smartfonlara quraşdırılmışdır. Covid-19 pandemiyasından əvvəl QR kodları öz potensialına çata bilmirdi. Onların aşkar üstünlükləri var idi: QR kodları yaratmaq ucuzdur, müştərilərin vaxtına qənaət edir və şirkətlər onların populyarlığını izləyə bilirlər. Lakin bu üstünlüklər insanların bu davranışlardan faydalanması üçün kifayət deyildi. Bununla belə, Covid-19 pandemiyası QR kodları ictimai müzakirənin mərkəzinə gətirdi. Məsələn, bir restoran öz menyusunun URL-ni QR koduna çevirə bilər. Müştəri kodu skan etdikdə, onu birbaşa menyu səhifəsinə yönləndirmək olar.
Brendlərin QR kodlardan istifadəsi
1.Adidas
Adidas yeni Pulseboost HD seriyasını təqdim edərkən, idman ayaqqabısının dilinə QR kodu əlavə etdi. İstifadəçilər kodu skan etdikdə, onları cari yerləri əsasında musiqi siyahısını özündə birləşdirən Spotify proqramına aparır. Adidas, müxtəlif böyük şəhərlər üçün bir sıra çalğı siyahıları hazırlamaq üçün Spotify ilə əməkdaşlıq etdi və o vaxtdan bəri köynəklərə və kapüşonlara QR kodları əlavə etmək üçün tərəfdaşlığı genişləndirdi. Pleylistlərin çeşidi də artmaqda davam edir. Nəticə olaraq işdən kənarda olduğunuz zaman, düzgün pleylist tapmaq üçün proqramda vərəqləmək çətindir. Bu QR kodu ilə istifadəçi birbaşa öz şəhərindən və ya qəsəbəsindən ən yaxşı musiqi seçiminə götürülür. (Ehtimal ki, istifadəçi əlbəttə ki, kodu skan etmək üçün işləməyi qısa müddətə dayandıracaq). Bu, Adidas üçün əladır, çünki Spotify tərəfdaşlığı vasitəsilə müştəri münasibətlərini gücləndirir.

Adidas
2.DİESEL
Moda brendi DIESEL üçün saxta cins şalvar böyük problem idi. Tez-tez aşkar edir ki, saxtakarlar bazarı öz məhsullarının saxta versiyaları ilə doldurur, markanın dəyərini və nüfuzunu azaldır. QR kodları isə bu problemin zərif həllini təmin edir. DIESEL cins şalvarına QR kodları əlavə edərək istifadəçini məhsulun mənbəyinin təsdiqlənmiş qeydinə aparır. Bu, etibarlılığın etibarlı göstəricisidir və hər bir cütün unikal kodu var, buna görə də onları kopyalamaq mümkün deyil.Əslində saxta cins şalvar problem olaraq qalır, lakin saxta versiyalar artıq əsli olduğunu iddia edə bilməz.

DIESEL
QR kodlarının marketinq üçün faydaları
Bu nümunələrdən göründüyü kimi, QR kodları ilkin düşünüldüyündən daha çox marketinq potensialı təklif edir. Onlar ucuzdur, hər yerdə mövcuddur və çox yaradıcı şəkildə istifadə edilə bilər. Bu gün brendlər marketinq kampaniyalarında QR kodlarından istifadə edirlər, ona görə də onlardan necə istifadə edə biləcəyimizi düşünsək:
- Göz oxşayan sadəlik
- Yaradıcı əməkdaşlıqlar
- Televiziya və elektron ticarət arasında əlaqə
- Məhsulun autentifikasiyası
Leave a Reply