On Page SEO nədir ?

On Page SEO özünü izah edən bir termindir. Bu, birbaşa səhifənin strukturuna tətbiq edilən SEO təcrübələri toplusuna aiddir.

Bunu başa düşmək üçün Google kimi ən məşhur axtarış sistemlərinin necə işlədiyini bilməyiniz üstünlük olardı.

Bu platformaların öz alqoritmləri var, diqqəti hər bir veb səhifənin təhlilinə yönəldir və istifadəçilərə müvafiq nəticələr verir.

Beləliklə , açar sözlərin uyğunluğu və domenin səlahiyyəti kimi əvvəlcədən müəyyən edilmiş meyarlara əsaslanaraq, axtarış motoru tələbinizi ödəmək şansı ən yüksək olan nəticələri təqdim edəcəkdir.

 

On Page SEO Yoxlama Siyahısı

On Page SEO, axtarış motorlarında sıralanma qabiliyyətini artırmaq üçün veb saytınızda edə biləcəyiniz tədbirlərə diqqət yetirir.

Buna görə də , işləri asanlaşdırmaq üçün səhifə məzmununu optimallaşdırmaqla veb saytınızı inkişaf etdirməyə kömək edəcək tapşırıqların –  On Page SEO yoxlama siyahısını tərtib etdik.

  1. URL-ləri qısa saxlayın.
  2. Mümkün olduqda URL-də əsas açar sözünüzü istifadə edin.
  3. Cəzbedici başlıq etiketləri və meta təsvirləri yaradın.
  4. Əsas açar sözü başlıq etiketlərinin və təsvirlərinin önünə qoyun.
  5. İlk 150 sözdə ən azı bir dəfə əsas açar sözü istifadə edin.
  6. Şəkillərinizi və videolarınızı optimallaşdırın.
  7. Müvafiq və səlahiyyətli mənbələrə keçid linkləri.
  8. Sinonimlər və LSI açar sözləri ilə açar sözlər doldurmaqdan çəkinin.
  9. Məzmununuza müvafiq daxili bağlantılar əlavə edin.

On Page SEO Yoxlama Siyahısı

Texniki SEO problemləri tez-tez veb saytı lazım olduğu qədər yüksək sıralamağa mane ola bilər.

Buna görə də bu yoxlama siyahısına riayət etmək SEO strategiyanızın ümumi uğuru üçün vacibdir.

  1. Tarama səhvlərini müəyyənləşdirin.
  2. Veb saytınızın indeksləşdirilə biləcəyinə əmin olun.
  3. Səhifənizin Google tərəfindən necə göründüyünü müəyyənləşdirin.
  4. Mobil görünüş üçün  uyğun veb sayt yaradın.
  5. Qırılmış bağlantıları və dublikat məzmunu təmir edin.
  6. Veb saytınızı HTTPS-ə köçürün. (əgər artıq yoxdursa)
  7. Veb saytınızın yükləmə sürətini qiymətləndirin.

Bunlar veb saytınızın SEO-nu yaxşılaşdırmaq üçün düzgün yola başlamağınıza kömək edəcək . Unutmayın ki, SEO təkbaşına yaxşı deyil. Əgər veb saytınızın SERP-lərdə yüksək yer tutmasını təmin etmək istəyirsinizsə  SEO taktikalarına investisiya qoymağa davam etməlisiniz.

Diqqət etsəniz , görərsiniz ki, Google-un səhifələri sıralamaq üçün istifadə etdiyi bütün kriteriyalar istifadəçi məmnuniyyətinə əsaslanır.

Beləliklə ,  alqoritm müvafiq açar sözləri özündə birləşdirən və səlahiyyətli domenlərə aid məqalələri göstərdiyi üçün istehlakçı təcrübəsinə üstünlük verir.

Bununla belə, texniki meyarları bilmək əsasdır. Aşağıda alqoritm təhlili zamanı nəzərə alınan bəzi səhifə elementlərinin siyahısı verilmişdir:

  1. Başlıq etiketi
  2. Açar sözlər
  3. Oxunaqlılıq
  4. Səhifə məsuliyyəti;
  5. URL-lər;
  6. Daxili bağlantılar

Beləliklə, On Page SEO  üsullarını mənimsəmək, markanıza gətirə biləcəyiniz bütün faydalarla müştərilərinizin təcrübəsini yaxşılaşdırmaqdan başqa bir şey deyil.

452 Views