ONLAYN BİZNESİN İNKİŞAFINDA INSTAGRAM STORYLƏRİNİN ROLU

 

Instagram storyləri nədir?

Instagram Story-in arxasındakı fikir sadə idi. Məqsəd insanların günlərinin “anlarını” tez və asanlıqla paylaşmalarına imkan vermək idi.Bunlar bir sıra foto və ya video şəklində ola bilər. Hekayəniz üçün bir araya gətirdiyiniz hər şey İnstaqramda bir slayt şou olacaq. Bu iyirmi dörd saat hesabınızda qalır və sonra yox olur.

Ən maraqlısı budur ki, IG Hekayələri ev lentinin yuxarı hissəsində yer alır. Hekayənizə başqa bir element əlavə etmək kifayətdir və sətrin ön hissəsinə keçərsiniz.

instagram story

instagram story

Facebook-a görə, istifadəçilər masa üstü ilə müqayisədə mobil telefonlar vasitəsilə% 41 daha sürətli hərəkət edirlər. Və beləliklə storylərə gəlincə, ən təsirli markalar ilk 3 saniyədə mesajlarını izləyicilərə çatdırırlar. İdeal olaraq, bunu maraqlı və aydın bir mesajla edirlər. Məsələn, Masterclass reklamları həm maraq, həm də özünü inkişaf etdirmək üçün çox yaxşı bir iş görür. Onların Story reklamlarında məşhur “mentorlar” yer alır və vizuallar kampaniyalarında uyğun gəlir.

Əlavə olaraq, İnstagram, sona çatmaqda olan və ya ən populyar olan Hekayələr haqqında lentdə bir az xatırlatma göndərir. Hekayələrin yaradıcı üslubu, həqiqətən, müəssisələr üçün müxtəlif kampaniyalar üçün əsas şərtlərdən biri vəziyyətinə gətirir. Bəs, Hekayələrindən maksimum dərəcədə istifadə etmək istəsələr, bizneslər nələrə diqqət yetirməlidir?

 

İzləyicilərinizi hekayələrinizə yönəldin

Hekayələrinizə yeni məzmun göndərirsinizsə, izləyicilərinizə bu barədə məlumat verməkdən çəkinməyin və vizuallarınızın diqqət çəkici olmasına diqqət edin. İzləyicilərinizin diqqətini cəlb etmək üçün yalnız bir neçə saniyəniz olduğunuzu nəzərə alaraq, hekayələrinizin insanları aşağıdakıları izləməyə məcbur etdiyinə əmin olun:

 

  • Şriftlərinizdə və ya bindirmələrinizdə parlaq, ziddiyyətli rənglərdən istifadə edin
  • Ani bir emosional əlaqə qurmaq üçün bir insanın və ya birinin üzünü daxil etmək
  • Maraqlı və ya tanış olmayan parametrləri çəkmək (düşünün: mənzərələr, təbiət, izdiham və s.)

 

İnstagram hekayələrinizi necə fərqləndirmək olar

İnteraktiv elementləri daxil edin. Anketlər və sual stikerləri anında hekayələrinizi daha interaktiv edir, daha çox izləyici sayı qazandırır.

 

İNSTAGRAM STORY ADS

instagram story ads

instagram story ads

2017-ci ilin mart ayında, Instagram bütün iş hesablarına Instagram Story reklamları xüsusiyyətini əlavə etdi. Bu seçim, işinizi hədəfləmə və reklamlarınızı çatmaq istədiyiniz insanlarla uyğunlaşdıran imkanlara çatmağınıza imkan verir. Üstəlik, Instagram Story reklamları, adətən markalar tərəfindən link tıklamaları və konvensiyalar əldə etmək üçün istifadə olunur. Instagram Hekayələrində reklam yayımlamaq üçün Ads Manager, Creative Hub və ya API istifadə edə bilərsiniz.

Əlbəttə, hekayənizin fərqlənməsini təmin etmək üçün bir reklam yayınlamaqdan daha yaxşı hansı yol var?

 

Bir çox marka İnstaqramın Hekayələr vasitəsilə hiper hədəf reklam platformasından istifadə edərək uğur qazandı. Markaların 10 fotoşəkil və ya video istifadə etməsinə icazə verən tam ekran formatı və hədəflərinizi diqqət mərkəzində saxlamaq baxımından bu həqiqətən misilsizdir.

 

İzləyicilərinizlə əlaqədə olaraq kütlə toplayın

 instagram Story

instagram story

İnteraktiv elementləri daxil edin. Anketlər və sual stikerləri anında hekayələrinizi daha interaktiv edir, daha çox izləyici sayı qazandırır.

İstagram Hekayələri ilə ehtiyaclarını daha yaxşı başa düşmək üçün izləyicilərinizlə birbaşa əlaqə qura bilərsiniz. İzləyicilərinizi hekayənizə cəlb etmək üçün suallar verməyə çalışın və maraqlarını bölüşmələrini istəyin.

Daha çox izləyici qazanmaq və öz əhatənizi artırmaq istəyirsinizsə, vaxtınızı bir Instagram Stories strategiyası yaratmağa sərf etməlisiniz.

Başqa insanlarla ünsiyyət qurmağa başlayın, əlaqələr qurun və başqalarının məzmununa münasibət bildirin.Bir Instagram biznes hesabı ilə 10.000 izləyicini vurduqda, sürüşdürmə linklərinə (swipe up) giriş əldə edirsiniz və bu da saytınıza trafik çəkməyi daha da asanlaşdırır.

Etməli olduğunuz tək şey kreativ olmaq, əhəmiyyətli bir mesajla estetik bir foto və ya video istifadə etməkdir. Məhsul və ya xidmətlərinizlə bağlı kamera arxası paylaşımlar etməniz izləyicilərinizin daha çox marağına səbəb olacaqdır.

 

 

 

62 Views