İstənilən sektorda fəaliyyət göstərən müəssisələr tərəfindən aparılan araşdırmalar var. Ümumiyyətlə, şirkətlər rəqəmsal marketinq və ictimaiyyətlə əlaqələr sahəsində çalışaraq məhsullarını, xidmətlərini və kampaniyalarını elan etməyi və satışlarını artırmağı hədəfləyir. Şirkətlərin işində marka tanınmasını və müştəri sadiqliyini qazanmaq kimi fərqli məqsədlər də var.
Şirkətlərin gördüyü işlərdən biri də İctimaiyyətlə Əlaqələrdir və PR araşdırmalarının şirkətlər üçün bir çox üstünlükləri var.
İctimaiyyətlə Əlaqələr nədir?
İctimaiyyətlə əlaqələr, müəssisələrin hədəf auditoriyası ilə ünsiyyət qurmaq, hədəf auditoriya üçün bir anlayış yaratmaq və yaradılan anlayışı qorumaq, auditoriyada simpatiya yaratmaqla dəstək qazanmaq üçün həyata keçirilən fəaliyyətlərdir.
İctimaiyyətlə əlaqələr, qarşılıqlı ünsiyyətin vacib olduğu bir sahədir və bu istiqamətdə araşdırmaların çevrə ilə qarşılıqlı əlaqəsi olmalıdır. İşbirliyi, anlayış və qəbul ünsiyyəti hədəf səviyyəsində saxlamaq və uzunmüddətli olması üçün vacibdir. İctimaiyyətlə əlaqələr idarəçiliyinin müvəffəqiyyəti, istifadə olunan dilin inandırıcılığından və istədiyiniz mesajın düzgün ötürülməsindən asılıdır.
İnandırıcı ünsiyyət; aydın, güvən verici, təbii və axıcı olmalıdır. Şirkətlərə hədəf auditoriyasını anlamalarını təmin edən bu ünsiyyət formasının başqa bir sütunu, şirkətlərin özlərini ifadə edə bilmələridir.
İctimaiyyətlə əlaqələr araşdırmalarında, təşkilatlar ümumiyyətlə ictimai maraqları nəzərə alaraq işlərini davam etdirirlər. İngilis dilində İctimaiyyətlə Əlaqələr mənasını verən bu söz dilimizdə PR olaraq bilinir. İctimaiyyətlə əlaqələrin tanınması və təşviqi kimi iki vacib mərhələsi vardır.
Təqdimat; İctimaiyyətlə əlaqələrin vacib mərhələsi olaraq bilinən tanıtım. Təşkilatın quruluşu və qurumun xüsusiyyətləri ictimaiyyətə təqdim edildikcə verilən addır.
Tanınma; İctimaiyyətlə əlaqələrdə tanınma mərhələsi, ictimaiyyətin arzu və istəklərini öyrənmək funksiyasının həyata keçirildiyi prosesdir.
İctimaiyyətlə Əlaqələr Araşdırmalarında Nələrə Diqqət Edilməlidir?
İctimaiyyətlə əlaqələr, bütün digər şirkət fəaliyyəti kimi, marka imicini doğru nöqtədə yerləşdirmək, istehlakçıların alış davranışına təsir etmək və sadiqlik yaratmaqla satışları və gəlirliliyi artırmaq üçün edilir. Bununla birlikdə, ictimaiyyətlə əlaqələr araşdırmalarının yeganə və əsl məqsədi yalnız gəlirlilik və satış yolu ilə düşünülmür. Uğurlu bir ictimaiyyətlə əlaqələr (PR) işi üçün nəzərə alınması lazım olan məqamlara baxaq:
- İctimaiyyətlə əlaqələr sahəsində işlər bir tərəflə məhdudlaşmamalı və ünsiyyət iki tərəfli, yəni qarşılıqlı olmalıdır.
- İctimaiyyətlə əlaqələr müvəqqəti bir araşdırma kimi qiymətləndirilməməlidir. Uğurlu bir ictimaiyyətlə əlaqələr işi üçün uzunmüddətli planlar hazırlanmalıdır.
- Peşə etikasına laqeyd yanaşılmamalı və sosial məsuliyyət tətbiq edilməlidir. Xüsusilə son illərdə ekosistemə həssas olan ictimai əlaqələr anlayışı ön plana çıxdı. Sosial məsuliyyət layihələrində iştirak edən şirkətlər etibar yaradır və daha çox üstünlük qazanmağa başladı.
- İctimaiyyətlə əlaqələrin idarə edilməsinin bütün proseslərində dürüstlük prinsipinə riayət edilməli və şəffaf idarəetmə yanaşması qəbul edilməlidir.
- İctimaiyyətlə əlaqələrin daha səmərəli işləməsi üçün ünsiyyət güzgü kimi düşünülməlidir. Bir qurum, təşkilat və ya şirkət necə bir əlaqə qursa da, aynada əks olunması eyni olacaq.
Ümumi tərifi imic və nüfuz olan ictimaiyyətlə əlaqələr işi, şirkətlərin müvəffəqiyyəti üçün çox vacibdir. İctimaiyyətlə əlaqələr prosesini yaxşı idarə edə bilən qurumların mümkün problemlərdən və risklərdən sağ çıxma şansı daha yüksəkdir.
İctimaiyyətlə Əlaqələrin (PR) məqsədi nədir?
İctimaiyyətlə əlaqələr idarəçiliyi, reklam və marketinq fəaliyyətlərindən fərqli olaraq, yalnız satın alma davranışında təsirli olmaq üçün edilmir. Çünki marka imici, sektorda mövqe tutma, bir sözlə nüfuz da çox vacibdir.
ə tədqiqatlar düzgün aparıldıqda, məhsulun satışları arta bilər, lakin bu, uzun müddətdə qurulan müştəri sadiqliyindən asılıdır. İctimaiyyətlə əlaqələr araşdırmalarının əsas məqsədi budur.
İctimaiyyətlə əlaqələr sahəsində aparılan araşdırmalar, hədəf auditoriyanın gözündə etibarlı və buna görə də üstünlük verilən bir imic yaratmağı hədəfləyir.
Uğurlu İctimaiyyətlə Əlaqələr Necə həyata keçirilməlidir?
- İş əhatəli və mesajları düzgün çatdıran bir dildə aparılmalıdır.
- Milli və dini bayramlar və xüsusi günlər kimi cəmiyyətin bütün təbəqələrinin qarşıladığı dövrlərdə marka imicini və şüurunu gücləndirmək üçün PR çalışmaları aparılmalıdır.
- Sosial media vasitələrindən yaxşı, səmərəli və düzgün istifadə edilməlidir.
- İctimaiyyətlə əlaqələr fəaliyyətini həyata keçirən şəxslər və ya qruplar gündəmi izləməli, bilik və bacarıqlarını yeniləməli və güclü ifadələr istifadə etməlidir.
- Media orqanları vasitəsi ilə aparılan araşdırmalar vaxtaşırı istehlakçılar ilə paylaşılmalı və şəffaf idarəetmə yanaşması qəbul edilməlidir.
- Böhran idarəçiliyi məsələsinə əhəmiyyət verilməli və mümkün riskli vəziyyətlərdə məsuliyyətli və arxayınlaşdırıcı ifadələr verilməlidir.
- Təhsil, sağlamlıq və həmrəylik kimi cəmiyyətin bütün təbəqələrini maraqlandıran və bütün təbəqələrdən dəstək alan layihələr hazırlanmalı, uzunmüddətli əsaslarla həyata keçirilməli və bu sahələrdə görülən işlər vaxtaşırı ictimaiyyətlə paylaşılmalıdır.
İstehlakçıların satın alma davranışlarını daha yaxşı başa düşmək və təhlil etmək üçün aparılan araşdırmalar, tanınmış və etibarlı markalara daha çox üstünlük verildiyini ortaya qoydu. Markanın istehlakçıların şüurunda yaratdığı imic ən azından məhsulun özü qədər vacibdir. İctimaiyyətlə əlaqələr işi marka imicini gücləndirir.
Leave a Reply