Guerilla marketinqi aşağı büdcə ilə, qeyriadi yollarla aşağı qiymətli taktikalardan istifadə edən bir marketinq strategiyasıdır. Ənənəvi marketinq metodlarının qaydaları və adi düşüncə sisteminin əvəzinə orijinal, dinamik və yenilikçi həllər təklif edən Guerilla marketinqi, təəccüblü və yaradıcı tərəfi ilə ön plana çıxır.
“Guerilla” sözünün müharibədə ortaya çıxıb. Söz İspan dilindəndir. İlk dəfə 1807-1814 cü illərdə Napoleona qarşı müqavimət göstərən zaman İspaniyalılar tərəfindən istifadə edilib. “Guerilla”-nı zəiflərin silahı adlandırırlar.
Daimi və nizami orduya qarşı kiçik və gizli birliklərlə nizamsız bir müharibə aparmaq partizan adlanır.
Guerilla marketinqi, marketinq və reklam xərclərini aşağı tutaraq mümkün olan ən gəlirli nəticəni hədəfləyən bir strategiyadır. Ənənəvi qaydalardan kənara çıxan, gözləntilərin üstünə çıxan və təəccübləndirən fərqli formalardan istifadə edərək özünü son istehlakçının zehnində yerləşdirməyi hədəfləyən marketinq metodudur.
Böyük şirkətlərin hər sahədə mövcud olduqlarını göstərmək üçün istifadə etdikləri guerilla marketinq strategiyası, kiçik şirkətlərin özünü göstərmək və əlverişli xərclərlə reklam etmək yollarından biridir.
Ağızdan ağıza marketinq (WOMM) metodu ilə daha geniş bir hədəf kütləyə çatmaq istəyən bu üsul 20 -ci əsrin son yarısında ortaya çıxdı. Bu anlayış ilk dəfə 1984 -cü ildə Jay Conrad Levinsonun yazdığı “Guerilla Marketinqi” kitabında qeyd edilmişdir.
Conrad kitaba bu adı verərkən, guerilla nədir sualına verilən cavabı əsas götürdü və konsepsiyanın nizamsız və qeyri-ənənəvi taktikalarını vurğulamaq üçün bu addan istifadə etdi.
Gerilla Marketinq Metodları nələrdir?
Yenilikçi, təəccüblü və yaddaqalan partizan marketinq üsullarına konkret cavab vermək çox çətindir. Çünki bu marketinq metodu həm alternativ perspektivlər inkişaf etdirir, həm də yaradıcı bir konsepsiya ilə ortaya çıxan gözlənilməz üsulları sınayır. Bu mənada, yenilikçi və cəsarətli bir yol olan partizan üsulu müəyyən edilə bilən və nümunəvi olsa da, müəyyən bir direktivlə hərəkət edən bir üsul deyil.
Guerilla Marketinqi harada və necə aparılır?
Məqaləmizin əvvəlində, partizan marketinq üsullarını bilməli olduğunuzu, bu marketinq strategiyasının daha geniş auditoriyaya çatmaq üçün təəccüblü üsulları izlədiyini söylədik. Bu səbəbdən, bu marketinq metodunun böyük insan qruplarının birlikdə olduğu ictimai yerlərdə edilə biləcəyini asanlıqla deyə bilərik. Alış -veriş mərkəzləri, konsert yerləri, küçələr, parklar, çimərliklər, idman və ya musiqi festivalları bu marketinq strategiyası üçün uyğun yerlərdir.
Gerilla Marketinqi həyata keçirmək üçün bilməlisiniz;
Yüksək xərclər və standart düşüncələrinizin qarşısına iş ehtirasınız və xəyal gücünüzlə çıxın. Guerilla marketinq strategiyasının funksional və transformativ gücünə inanın.
Qapılar, piyada keçidləri, pilləkənlər, trafik işıqları, yol nişanları məhsulunuz üçün yaradıcı bir şəkildə baxsanız əla alternativlərdir.
Bu gün e-ticarətin artdığı bir vaxtda sosial media reklamları və paylaşımları markalar üçün son dərəcə vacibdir. Ağlınıza gələn hər bir yaradıcı fikir insanların diqqətini çəkdiyi anda sosial mediada paylaşılacaq. 21 -ci əsrdə guerilla marketinqinin əsas faydası budur.
Ən kreativ 7 Guerilla Marketinq Nümunəsi
Colgate diş məcunu
Ən ağıllı və işlək partizan marketinq nümunələri üçün Colgate markasının yaradıcı ideyasından danışa bilərik. Adi bir dondurma yedikdən sonra çubuq diş fırçasına bənzəyir. Burada marka dondurma və ya desert yedikdən sonra dişlərinizi fırçalamaq lazım olduğunu açıq və təəccüblü şəkildə bildirir.
Nike
Hər bir mühitdə ixtiraçı reklamları ilə diqqət çəkən Nike, şəhərin sıx küçəsində bir qurğuda futbol topunun ağırlığı ilə əzilmiş bir avtomobildən istifadə etdi. Marka, çox diqqət çəkən bu yerləşdirmə ilə məhsulun dayanıqlılığını və gücünü vurğuladı.
IWC
Saat markası olan IWC, avtobus tutacaqlarını saat şəklində hazırladı. Bu tutacaqları biləklərindən tutan sərnişinlərin IWC saatı taxdıqları görünür.
Dulcolax
Tualet kağızı markası olan Dulcolax, şəhərin ana damarlarına yalnız bir neçə parça qalmış nəhəng tualet kağızı rulonlarını yerləşdirərək təsir edici bir forma ilə marka şüurunu artırdı.
Leave a Reply