FOMO marketinq.

Psixologiyada “fürsəti qaçırmaq qorxusu” (Fear of Missing Out)  olaraq təyin olunan Fomo, qaçırılma qorxusudur. şəxslərin; təcrübələr, imkanlar, məhsullar və s. Belə vəziyyətləri qaçırmış kimi hiss etməsinə səbəb olan duyğuya psixologiyada Fomo deyilir. Çox vaxt insanları öz həyatlarını digər insanların həyatı ilə müqayisə etməyə vadar edir.

Fomonun nə demək olduğunu söylədikdə; Yenilik, fürsət, fürsəti əldən vermək qorxusu kimi xarakterizə olunur. Bu yayınma hissi nəticəsində insanların duyğuları kompleksləşir və qısqanclıq, müqayisə, peşmançılıq və bədbəxtlik kimi duyğular ortaya çıxmağa başlayır.

Sosial şəbəkələr FOMO -nun yayılmasına böyük təsir göstərir. Həyatın hər anını sosial şəbəkələrdə göstərmək insanda nələrisə qaçırmaq qorxusunu daha şiddətli hiss etməyə səbəb olur.

FOMO tərəfindən yaranan duyğular;

Təəssüf

Qısqanclıq

təcrid hissi

Müqayisə

Paranoya

Bədbəxtlik

FOMO anlayışının tarixi necədir?

Yaşadığımız dövr üçün ortaya çıxan bir termin kimi görünsə də, FOMO anlayışının yaranması 1996 -cı ilə təsadüf edir. Dr. Dan Hermanın bir araşdırma məqaləsinin mövzusu olaraq FOMO anlayışını, sosial media və sürətli rəqəmsallaşma ilə sosioloji olaraq araşdırılmağa başlandı. Bu gün sosial medianın tez -tez istifadəsi FOMO hisslərini insanlarda daha qabarıq hala gətirdi.

FOMO -dan ən çox təsirlənən qruplar kimlərdir?

FOMO üzərində aparılan araşdırmalar, FOMO -nun ən böyük tetikleyicisinin smartfonlar olduğunu və bunun hər yaş qrupundan olan insanlara təsir etdiyini ortaya çıxarıb.

FOMO Marketinq nədir?

FOMO hissi, şirkətlərin marketinqdə öz lehinə istifadə etdikləri bir anlayış olaraq fərqli bir ölçü olaraq ortaya çıxır. Şirkətlər istehlakçıların itirmə, qaçırma qorxusundan istifadə edərək markalarını və məhsullarını bazara çıxarırlar. İnsanların FOMO duyğularından istifadə edən şirkətlər tərəfindən hazırlanan marketinq üsullarına FOMO marketinqi deyilir.

FOMO marketinqi istehlakçılar ilə fərqli bir ünsiyyət formasından istifadə edir. Buna görə də, FOMO marketinq üsulları haqqında məlumat sahibi olmaq lazımdır.

FOMO marketinq xüsusiyyətləri;

  1. FOMO marketinqi üçün, istehlakçıların fürsətlərdən tez bir zamanda istifadə etmək istəyindən düzgün istifadə etməli və doğru strategiyalarla məhsul və xidmətinizə inteqrasiya etməlisiniz.
  2. Hədəf auditoriyanıza verdiyiniz hərəkətə çağırış mesajları insanların FOMO hissini tetiklemelidir.
  3. Müştərilərin FOMO duyğularını ortaya qoyaraq alış -veriş etmələrinə imkan verilməlidir.
  4. FOMO hissini ortaya çıxarmaq üçün insanlar məhsulu almasalar peşman olacaqlarını hiss etməlidirlər.
  5. İstehlakçının alışına səbəb olmaq; Güzəştlər, məhdud məhsullar, vaxt kimi vasitələrdən istifadə edərək insanda çaxnaşma hissi yaranmalıdır.

Bəs FOMO Marketinq Texnikaları nələrdir?

FOMO marketinqi həyata keçirmək üçün müəyyən marketinq üsullarını bilinməli və doğru strategiyaları olan insanlara çatdırılmalıdır. Aşağıda, FOMO marketinqini bilmək üçün bir neçə marketinq texnikasını sadaladıq.

Zaman məhdudiyyəti təyin etmək: FOMO marketinqi üçün zaman anlayışı vacibdir. Ona görə də ondan düzgün və səmərəli istifadə olunmalıdır. Vaxt məhdudiyyətlərinin istifadəsi, istehlakçını itirmə qorxusunu ortaya qoyur ki, bu da sürətli alışa səbəb olur.

Zaman məhdudiyyətlərinin nümunələri;

Günün fürsəti

Həftənin endirimləri

Endirimli günlər və s.

Sosial statistikaya yer verilməsi: Sosial sübutun istifadəsi FOMO -nun vacib bir tetikleyicisidir. Sosial şəbəkələr tərəfindən qidalanan bu hissləri ortaya çıxarmaq üçün sosial statistikalar qərar vermə mərhələsinə birbaşa təsir edə bilər. Sosial statistikalar göstərmək;

Məhsul yazıları və paylaşımları göstərilməli

Real istifadəçi rəylərinindən istifadə edilməli

Marka haqqında şərhlər əlavə edilməli

Məhsulların istifadəçi gözündən qiymətləndirilməsi

Influencer marketinqindən istifadə: Marka və məhsula uyğun Influencer istifadə edərək, FOMO algısı məhsul və ya xidmətdə təsirli bir şəkildə yaradılır. Məhsula təsir edərək, səmərəli və tez satın alınmasını təmin edə bilərsiniz. İnfluencer marketinqi və FOMO marketinq üsulları üçün İnstaqramdan istifadə edə bilərsiniz.

Fərqli platformalardan istifadə: Fərqli kanallardan çıxaraq istehlakçıya bir şəkildə yetişmək məqsədi güdülməlidir. İstehlakçıları e-ticarət saytınızda satmağa həvəsləndirmək üçün onlara müxtəlif kanallar vasitəsilə çatmalısınız. Sosial mediadan səmərəli istifadə etmək və xüsusi məzmun yaratmaq FOMO hissini aktivləşdirmək üçün çox təsirlidir.

Uyğun bir mesaj hazırlamaq: FOMO marketinq texnikasına uyğun bir mesaj dili inkişaf etdirmək prosesin ən vacib mərhələsidir. Veriləcək mesajda istehlakçıda təcili bir duyğu yaradılmalı və məhsulu satın almağa təkan verilməlidir.

Hərəkətə keçirici çağırışlardan istifadə

Məhsula ehtiyac duyğusu yaratmaq

Zaman anlayışına istinad

İmtina edilə bilməyən təkliflər.

1. 038 Views