Email Marketinqində qarşılıqlı təsirin artırılması metodları

Email marketinqi müvəffəqiyyətli bir strategiya ilə idarə edildikdə hələ də gücünü qoruyan ən qənaətcil ünsiyyət kanallarından biridir. Effektiv bir e -poçt marketinq strategiyası, potensial müştəriləri cəlb etməklə yanaşı onları müştərilərə və hətta marka elçilərinə çevirməyə kömək edir. Bu yazıda, email-dəki auditoriyanızı artırmaq və əlaqələrinizi genişlətmək üçün tətbiq edə biləcəyiniz taktika və təcrübələrdən bəhs edəcəyik.

Email marketinqdə məlumatlar bazası artırma metodları

Email marketinqində, abunəçilərinizlə aranızda etibar yaratmaq və onları potensial və ya sadiq müştərilərə çevirmək vacibdir. Bunun üçün bəzi taktikalar tətbiq etməlisiniz.

Bağlı və ya keçid məzmun (Gated Content)

Dilimizdə qapılı məzmun və ya keçid məzmun olaraq da adlandırılan gated məzmun yaratmaq, verilənlər bazasını artırmaqda əhəmiyyətli bir taktikadır. Email auditoriyasını artırmaq üçün məzmun növü mühüm rol oynayır, çünki ona daxil olmaq üçün e -poçt ünvanını ehtiva edən bir forma doldurmaq lazımdır. Gated content adətən, hədəf auditoriyanın ehtiyaclarını ödəyən e-kitablar, təlim videoları, web seminarlar, nümunə araşdırmalar və ağ sənədlər kimi yüksək keyfiyyətli məzmunları ehtiva edir.

Blog Səhifəsi

Sektorunuz haqqında düşünülmüş liderlik təmin edə biləcəyiniz bir blog səhifəsi, maraqlanan insanları veb saytınıza cəlb edəcək. Ziyarətçiləri bloq yazılarınıza əlavə etdiyiniz hərəkət mesajları və ya açılan pəncərələrlə e-poçt siyahınıza abunə olmağa yönəldə bilərsiniz.

Ödənişsiz təcrübələr / kuponlar

Nəhayət, veb sayt ziyarətçilərinə ödənişsiz təcrübə, demolar və ya müxtəlif endirimlər təqdim edərək e -poçt verilənlər bazanızı artıra bilərsiniz.

Verilənlər bazanızı artırarkən, fəaliyyətinizin KVKK və GDPR kimi yerli və beynəlxalq fərdi məlumatların qorunması qaydalarına uyğunluğuna da diqqət yetirməlisiniz.

Email əlaqələrini artırmaq üsulları

Email marketinq strategiyanızın başqa bir vacib istiqaməti əlaqəni artırmaqdır. Kampaniyalarınızda iştirakı artırmaq üçün seqmentləşdirmə və hədəfləmə, fərdiləşdirmə və planlaşdırma kimi tətbiq edə biləcəyiniz müxtəlif taktikalar var.

Seqmentasiya və Hədəfləndirmə

Seqmentləşdirmə – abunəçilərinizə, bütün məlumat bazanıza bir email göndərmək əvəzinə onları oxşarlıqlarına görə qruplaşdıraraq əlaqəli mesajlar göndərmə fəaliyyətidir. Tamaşaçılarınızın fərqli şəxsiyyətləri var və hər bir personanın fərqli problemləri, məqsədləri və ehtiyacları var. Bu auditoriyanı ehtiyaclarına uyğun olaraq təyin etməlisiniz və uyğun olaraq onları seqmentləşdirməlisiniz.

Fərdiləşdirmə

Fərdiləşdirmə sadəcə mesajınızı abunəçinin xüsusiyyətlərinə uyğunlaşdırmaqdır. Email auditoriyanızı bölüşdürdükdən sonra fərdi mesajlar göndərmək daha asan olacaq. Xüsusilə hər bir abunəçinin davranışını nəzərə alaraq fərdi tövsiyələr göndərmək, emil marketinq performansınızı artırmaqda böyük rol oynayır.

Vaxt

Nəhayət, emaillərinizin vaxtı başqa bir vacib faktordur. Dəqiq vaxt təyin etmək üçün qlobal bir məlumat bazanız varsa, abunəçilərinizin əvvəlki e -poçtlarınızla qarşılıqlı əlaqədə olduğu optimal dövrü tapmaq üçün saat qurşağını nəzərə almalı və abunəçilərin davranışlarını təhlil etməlisiniz.

E -poçt avtomatlaşdırılması

E -poçt avtomatlaşdırılması; Email fəaliyyətinizin performansını artırmağa, satış və müştəri idarəetmə proseslərini optimallaşdırmağa imkan verən əhəmiyyətli bir taktikadır.
E-poçt avtomatlaşdırılması ilə iş axınları yarada və izləyicilərinizi iş axınlarında istifadə edəcək hadisələrlə etiketləyə və onlara fərdiləşdirilmiş, vaxtında və uyğun mesajlar göndərə bilərsiniz.
İş axınları; abunəçiləriniz tərəfindən görülən müəyyən hərəkətlərə əsaslanaraq işə sala biləcəyiniz avtomatik e -poçtlar deməkdir. Misal üçün; Platforma abunəliyi başladıqda xoş mesaj göndərmək;
Alış -veriş edildikdən və ya bir ziyarətçi veb saytınızda bir forma dolduraraq bir e -kitab yüklədikdən dərhal sonra təşəkkür məktubu göndərmək;
Alış-veriş səbəti e-ticarət saytında tərk edildikdə avtomatik xatırlatma və ya endirimli e-poçt göndərmək;
Və bir əməliyyat tamamlandıqda müştəri rəy və ya reytinq tələb edən bir e -poçt göndərilməsi vacib avtomatlaşdırma ssenarilərinin nümunəsidir.
Email marketinq avtomatlaşdırmasından istifadə edərək satış proseslərinizi qısalda, potensial müştəriləri müştəriyə çevirə, müştəri tutma və müştəri sadiqliyini artıra bilərsiniz.
E -poçt fəaliyyətlərinizin və strategiyanızın düzgün işlədiyindən əmin olmaq üçün performansınızı ölçməlisiniz.

 

 

 

793 Views