E-maillərin avtomatlaşdırılması

 

Biznesiniz böyüdükcə, marketinq ehtiyaclarınız da artır. Və sizi bu sualı soruşmağa vadar edir: E-poçt marketinqi ilə avtomatlaşdırılmış e-poçt marketinqi arasında fərqlər nələrdir?

 

Qısaca desək, avtomatlaşdırılmış e-poçt abunəçilərin hərəkətlərinə əsasən avtomatik olaraq göndərilən bir sıra marketinq e-poçtlardan ibarətdir.

 

E-mailin avtomatlaşdırılması nədir?

    Marketoloq və ya biznes sahibi olaraq daim müştərilərinizlə əlaqə saxlamaq önəmlidi. E-poçtun avtomatlaşdırılması potensial müştərilərdən, eləcə də mövcud müştərilərdən satışları artırmaq üçün son dərəcə effektiv olan avtomatlaşdırılmış iş axınlarından istifadə edərək, doğru zamanda doğru insanlara doğru mesajı göndərməyə imkan verən güclü marketinq avtomatlaşdırma vasitəsidir.

Bu, müştərilərə brendiniz haqqında daha çox məlumat əldə etməyə kömək edə bilər, onları xidmətinizdən təkrar istifadə etməyə təşviq edə bilər və ya ilk növbədə niyə sizdən satın aldıqlarını xatırlada bilər.

 

Elektron poçtun avtomatlaşdırılmasının üstünlükləri

    İlk olaraq e-poçtun avtomatlaşdırılması müştərilərin suallarına cavab vermək kimi marketinq komandanızın digər dəyərli tapşırıqlar üçün vaxt ayırmağa kömək edir. Təkrarlanan işləri görüləcək işlər siyahısından çıxarılır.

 

E-poçtun avtomatlaşdırılması sizə bu imkanları verir:

1.      Müştərilərinizin təcrübələrini fərdiləşdirin.

  • İstifadəçilərin 90%-i fərdiləşdirilmiş məzmunu daha cəlbedici hesab edir.
  • İstifadəçilərin 91%-i fərdi tövsiyələr və təkliflər verən bizneslərə daha çox güvənirlər.
  • 2019-cu ildə müştərilərin 72%-i yalnız onların maraqlarını hədəfləyən marketinq mesajlarına cavab verir.
  • Marketoloqların istifadə etdiyi fərdiləşdirmə təcrübəsinin aparıcı növü e-poçtdur.

 

2.      Marketinq komandanızdan maksimum yararlanın.

Avtomatlaşdırma hər növ komandaların iş görmə tərzini dəyişir. 2017-ci ildə işçilərinin sorğusuna əsasən, respondentlər avtomatlaşdırılmanın işçilərin məhsuldarlığını artıra biləcəyinə inandıqlarını söylədilər:

  • 69%-i avtomatlaşdırmanın boşa sərf olunan vaxtı azaltmağa kömək edə biləcəyini söylədi.
  • 72% qənaət etdikləri vaxtdan daha yüksək dəyərli işə diqqət yetirmək üçün istifadə edəcəklərini söylədi.

 

 

3.      Müştərinizin “retention rate”-ni yaxşılaşdırın.

    Mövcud müştəriyə satmaq yenisini çevirməkdən daha asan və daha sərfəlidi. Avtomatlaşdırma ilə siz müştərilərinizlə həmişəkindən daha yaxşı əlaqə saxlaya bilərsiniz. Mesajlarınız planlaşdırın, müştəriləriniz sizdən xəbər alması çox uzun sürməsin və onun aktivliyini artırmaq üçün surətin e-poçtların oxunduğundan əmin olun.

“Hörmətli Müştəri, bir müddətdir ki, sizdən xəbər yoxdur. Bizi ziyarət edin!”  bu tərz bir mesajın zibil qutusuna atılma ehtimalı var.

 

 Bunu yoxlayın:

“Hörmətli [müştərinin adı], uzun müddətdir ki, sizdən xəbər yoxdur, son təklifimiz haqqında eşitdiyinizdən əmin olmaq istəyirik

 

Bu, müştərini geri qaytarmaq ehtimalı daha yüksək olan mesaj nümunəsidir.

 

4.       Marketinq strategiyanızı “scalable” edin.

 

Bir e-poçt seriyasını manual olaraq ilə göndərdiyiniz zaman, işçilərinizin əlaqə qura biləcəyi müştərilərin sayını məhdudlaşır. Bir gün müştəri bazanız birdən-birə ikiqat artarsa, komandanızın bunu idarə etməsi mümkünsüz olacaq                

Avtomatlaşdırılmış e-poçt göndərdiyiniz zaman e-poçt marketinq səylərinizi genişləndirirsiniz. Platformanızın hər dəfə şəxsi qeydiyyat forması vasitəsilə poçt siyahınıza daxil olanda mesaj göndərməsi üçün onu quraşdırdığınız zaman, bunu etmək əlavə resurs ayırmaq məcburiyyətində deyilsiniz.  

 

E-mailin avtomatlaşdırılmasını daha effektiv edin

Yeni avtomatlaşdırılmış e-poçt strategiyanızın mümkün qədər effektiv işləməsinə kömək etmək üçün bir neçə ipucları:

  1. Daha çox məlumat toplamaq üçün cavabları izləyin.

 Hər dəfə avtomatlaşdırılmış e-poçt göndərdiyiniz zaman hər bir müştəridən bu önəmli məlumatları əldə edə bilərsiniz:

  • E-poçtu açılması
  • Saytınıza kliklər
  • Təklifdən istifadə edilməsi
  • Təklif olunan məhsulu alınması

 

Avtomatlaşdırılmış e-poçtlarınız alıcılarınız haqqında öyrəndiyiniz hər şey növbəti hərəkətinizi istiqamətləndirə bilər. Əgər alıcılarınız endirim e-poçtlarınızı açmırsa və ya tövsiyələrinizə klikləmirsə, başqa bir taktika sınayın.

 

  1. Stratejik olaraq endirimləri təklif edin.

 Bu endirim təsirli bir strategiya ola bilər, lakin ondan çox istifadə etməkdən qaçınmaq lazımdı. Həddindən artıq endirimlər təklif etsəniz, müştəriləriniz endirimləri sonra da daha çox alacağını gözləyə bilər.

 

  1. Avtomatlaşdırılmış “drip” kampaniyaları yaradın.

    Bəzi insanlar müştəri olmamışdan əvvəl şirkətinizlə bir neçə dəfə əlaqə saxlayırlar. Damcı kampaniyaları şirkət, məhsul və ya sənaye haqqında faydalı məzmunu tədricən “damcılayır”. E-poçtun avtomatlaşdırılması ilə damcı kampaniya mesajları yalnız maraq göstərmiş perspektivlərə göndərin.

Müştəri əlaqələri qurmağa başlayın

    E-poçtun avtomatlaşdırılması sizə auditoriyanızı tapmağa və müştəriləriniz cəlb etməyə kömək edir. Manual kampaniyalardan fərqli olaraq, siz digər önəmli tapşırıqları yerinə yetirərkən avtomatlaşdırmalar arxa planda işləyir.

Avtomatlaşdırma ilə siz yeni istifadəçidən tutmuş təkrar alıcılara qədər hər bir şəxs üçün fərdi e-poçt göndərə bilərsiniz. Əgər siz e-poçtun avtomatlaşdırılmasını müştəri analitikası ilə birləşdirsəniz, hər dəfə mesaj göndərdiyiniz zaman hədəfinizi dəqiqləşdirə və xüsusi şəxsi əlaqəni itirmədən biznesinizi inkişaf etdirə bilərsiniz. Nətiçələri izləyə bilmək üçün  e-poçt marketinq statistikasızı mütəmadi olaraq yoxladığınızdan əmin olun.

 

 

 

 

 

672 Views