İNSTAGRAM DATA ANALİTİKA ALƏTLƏRİ

Instagram insights bölməsi platformada xərclədiyiniz bütün vaxt, enerji və büdcənin, buna dəyər olub olmadığını görməyin ən yaxşı yoludur.

Instagram analitikasını izləmək, mikro influencerlərdən qlobal markalara qədər hər kəsin izləyici ilə əlaqəsini görmək üçün lazımi məlumatları necə əldə etməsidir. Analitik vasitələr, sosial media hədəflərinizdən hansına diqqət yetirməyə dəyər olduğunu göstərir.

 

Bu yazıda 2020-ci ildəki ən yaxşı Instagram analitik tətbiqetmələrini qeyd edərək markanızın hədəflərinə uyğun nəticələr əldə etmək üçün istifadə etdiyiniz zaman hansı ölçümləri etməli olduğunuzu göstərəcəyik.

İZLƏYİCİ GÖSTƏRİCİLƏRİ

Demoqrafiya

Bir çox analitik vasitə, auditoriyanızın cinsi, yaşı və yeri barədə ümumi məlumat verəcəkdir. Bu vacib məlumatdır, çünki hədəf bazarınızı və daha dəqiq desək alıcı personajınızı müəyyənləşdirməyə kömək edir. Çünki kiminlə danışdığınızı və kimin izlədiyini bilmək, məzmun strategiyanız üçün çox vacibdir.

 

Təəssüratlar( İMPRESSİON)

 

Yazınızın Instagram istifadəçilərinə verilən ümumi sayını göstərir.

Bir hekayə və ya yazı qazandığı təəssüratların sayı hesabınızı və məzmununuzu nə qədər yaxşı təbliğ etdiyinizi göstərə bilər.

 

Instagram analitik vasitələri

 

 

  1. Instagram Insights

İnstaqramın yerli analitik aləti. İlkbaxışdan pulsuz, asan başa düşülür və məzmununuzun hazırda necə işlədiyini göstərir.

 

İzləyicilərinizin demoqrafik göstəricilərini, onlayn olduqlarında, nəyi tıkladıqlarını (profilinizi? Veb saytınızı?) Və nəyi bəyəndiklərini (hansı yazıları ürək qazanır? Hansı yazıları şərh alır?) göstərəcəkdir. Post məlumatları, insanların yazılarınızı necə tapdıqları barədə məlumat verəcəkdir.

 

 

 

Qeyd edək ki, Instagram İnsights-dan istifadə etmək üçün İnstagram profilinizi Facebook biznes səhifəsinə bağlamalı və biznes hesabı olaraq idarə etməlisiniz.

 

HOOTSUİTE ANALYTİCS

 

Hootsuite Analytics panelinin Instagram-ın edə bilməyəcəyi bəzi şeylər bunlardır:

 

  • keçmişdəki məlumatları göstərmək;
  • istədiyiniz zaman “özelleştirilebilir hesabatlar” çalışdırın;
  • üstünlük verdiyiniz metriklərdən istifadə edərək xüsusi yazıların fəaliyyətinə baxın;
  • müştəri xidməti söhbətlərində hesabınızın cavablama müddətini izləmək;
  • Instagram şərhlərini əhval-ruhiyyə ilə sıralayın (müsbət və ya mənfi).

 

 

Və son olaraq Hootsuite hər bir böyük sosial media platformasını dəstəklədiyindən, bütün analitiklərinizi bir yerdə toplaya və nəyin işləyə bildiyini və nəyi yaxşılaşdıracağınızı asanlıqla görə bilərsiniz.

 

 

ICONOSQUARE

 

instagram insights

instagram insights

Iconosquare free Instagram audit xidməti ilə biznes hesabınızı yoxlaya biləriniz. Bu proqram sizə harada üstün olduğunuzu göstərməklə inkişaf etməsinə dair kömək edəcəkdir. Bu alət sizə 30 günlük yazılarınızı və ümumilikdə profilinizi qiymətləndirir. Iconosquare ayrıca pro panelini pulsuz sınaqdan keçirir. Bütün standart ölçümləri əldə edəcəksiniz: nişan dərəcələri, izləyici statistikaları, Hekayələr məlumatları və s.

Hootsuite kimi, Iconosquare analitikləri təkliflərinin yalnız bir hissəsidir. Sosial media idarəetməsi və planlaşdırma vasitələri də təklif edirlər.

İşin mənfi tərəfi olaraq, Iconosquare yalnız Facebook və Instagram hesablarınızı dəstəkləyəcəkdir, buna görə bütün sosial media platformalarınızı idarə edə biləcək bir vasitə axtarırsınızsa, xərcləməyə dəyməz.

 

KEYHOLE

Keyhole özünü “söhbət izləyicisi” kimi göstərir, yəni bu vasitə hashtag və açar sözləri izləməkdə ixtisaslaşır.

keyhole insights

keyhole insights

Təqdimatları, markalı hashtagları və Instagram yarışmalarını real vaxt rejimində izləmək üçün faydalıdır. Bununla birlikdə, bir həftədən çox müddətə geri qayıdan hər hansı bir məlumatı əldə etmək, bir müəssisə hesabına keçməyi tələb edir.

 

 

 

1. 125 Views