E-ticarət saytınızın yüksəlişi üçün ehtiyacınız olan ən əsas element müştəridir. İstər aktiv olsun, istərsə də potensial müştərilər saytınızı tez -tez ziyarət edirsə, bu, markanızın tanınmasına səbəb olacaq. Təbii olaraq satışlarınız da eyni nisbətdə artacaq. İnsanları saytınıza cəlb etməyin birdən çox yolu var. Saytınıza bir neçə fərqli qapı açsanız, daha çox istifadəçinin saytınıza girməsini təmin edə bilərsiniz. Backlinklər əldə edərək saytınıza yeni qapılar aça bilərsiniz. Backlink nədir və niyə vacibdir?
İş ortaqlığı rəqəmsal dünyada mövcud olmağa davam edən bir fenomendir. Backlink veb saytlar arasında bir iş ortaqlığı olaraq qəbul edilə bilər. Əsas tərifi ilə geri bağlantı; Bir saytdan digərinə keçid. Bu üsulla saytlar bir -birinə istinad edir, keçidin mövzusu olan sayt istifadəçilərə tövsiyə olunur və bu linki alan sayt, verilən linki vuranlar vasitəsilə yeni ziyarətçilər qazanır. Bir saytda yayımlanan məzmunun bəzi hissələrində istifadəçilərin tıklaya biləcəyi bağlantılar olur. Bu bağlantılar istifadəçini fərqli bir sayta yönəldir. Buna görə də bu üsul bir növ istinad trafik mənbəyi olaraq da qəbul edilir. Backlinklər ödənişli və ya ödənişsiz ola bilir. Ödənişli alışlar haqqında fərqli fikirlər var və bu üsul Google tərəfindən tövsiyə edilmir.
Backlink –dən istifadənin faydaları nələrdir?
Doğru yollarla əldə edilən bağlantılar veb saytınızı daha uğurlu edir. Hər şeydən əvvəl, Google botları yeni saytlar və məzmun tapmaq üçün bu bağlantıları tarar. Bağlantılı saytlar botlar tərəfindən daha tez -tez ziyarət edilir və daha qısa müddətdə indekslənir.
Bu bağlantılar müəyyən bir açar söz üçün sayta əlavə olunur və sözügedən sayt müvafiq açar sözün axtarış nəticələrində daha asan yüksəlir. Sayt daha çox ziyarətçi toplayır və daha geniş auditoriyaya çatır.
Niyə backlink – lər E-ticarət saytları üçün daha vacibdir?
Bir e-ticarət saytınız varsa, təbii olaraq satışlarınızın artmasını istəyirsiniz. Ancaq satışdan əvvəl artırmanız lazım olan digər detallar var. E-ticarət saytları üçün backlinklər çox vacibdir.
Üzvi Trafikin Artırılması
E-ticarət saytınızın trafikini bir çox cəhətdən artıra bilərsiniz. Ancaq saytınızın əsl dəyəri orqanik trafik dəyərinizlə müəyyən edilir. Bu trafik SEO araşdırmaları nəticəsində əldə edilir və geri bağlantılar da SEO -nun bir hissəsidir. Axtarış motorundan gələn orqanik trafik də bu şəkildə artırıla bilər, çünki faydalı və nüfuzlu saytların geri bağlantıları müəyyən açar sözlər üçün saytınızın sıralamasını artıra bilər. Bu səbəbdən bu trafik satışa çevrilə bilər və markanızın bilinirliyini artıra bilərsiniz.
Refferal trafik mənbəyi
Refferal trafiki saytınıza axtarış motorlarından başqa fərqli bir domen ünvanından gələn trafikdir. Ən azından orqanik trafik qədər əhəmiyyətli olan bu trafik mənbəyi geri bağlantılar tərəfindən dəstəklənir. Saytınıza orqanik trafikdən başqa əlavə yönləndirmə trafiki, backlinklərin başqa bir üstünlüyü hesab olunur. Bu şəkildə, saytınızın istinad trafikini artırmaq üçün backlinklərdən faydalana bilərsiniz.
Marka bilinirliyi
Geri bağlantılar əldə edərək e-ticarət saytınız üçün sadə bir PR işi də həyata keçirə bilərsiniz. Klassik reklam işlərindən daha çox bağlantı əldə etmək daha ardıcıl nəticələr verəcək, çünki istifadəçi təcrübəsi algısı yaradacaq. Populyar saytların bağlantıları da saytınızın populyarlığını artırır. Təbii ki, markanız daha çox tanınır. Bu yolla marka dəyərinizi artıra bilərsiniz.
E-ticarət saytları təbii yolla backlinkəri necə əldə edə bilər?
Təbii olaraq geri bağlantılar əldə etmək üçün izləyə biləcəyiniz bir neçə sadə üsul var.
E-ticarət saytınızda satdığınız məhsulların istehsalçılarından geri bağlantılar tələb edə bilərsiniz. Əlbəttə ki, eyni markadan məhsul satan bir çox sayt olduğu üçün bir çox rəqibiniz olacaq. Ancaq həqiqətən dəyərli bir saytınız varsa, markalar sizinlə əlaqə qurmağı seçə bilər. Bunun daha zəmanətli yolu bir marka və ya məhsul satıcısı olmaqdır. Beləliklə, orijinal satıcı olursunuz və istifadəçilər birbaşa istehsalçının veb saytı vasitəsilə saytınıza yönləndirilir.
Yönləndirmələr təbii olaraq iş ortaqlığı ilə də mümkündür. Bir layihə çərçivəsində işlədiyiniz iş ortaqlarınız, sözügedən layihə ilə əlaqədar səhifələrdən saytınıza keçid edə bilərlər. Bir layihədə bir iş ortağı ola bilərsiniz, həm də bu layihənin sponsoru ola bilərsiniz. Sponsor olanda güclü və təbii bir istinad bağlantınız olur.
Sosial məsuliyyət layihələrində və ianə kampaniyalarında iştirak etmək də sponsorluq forması sayıla bilər. Bu kimi təşəbbüslər markanızın şüurunu və etibarınızı artırır, eyni zamanda təbii bir əlaqənizin olmasını təmin edir.
Backlinklər almaq zərərlidirmi?
Hər şeydən əvvəl, Google -un geri bağlantılar almağı məsləhət görmədiyini qeyd etmək lazımdır. Ancaq bu, satın ala bilməyəcəyiniz demək deyil. Satın ala bilərsiniz, amma son dərəcə diqqətli olmalısınız. Məsələn, backlink mübadiləsi ilə bir iş ortaqlığı qura bilərsiniz və ya iş ortağınızın saytından geri bağlantılar əldə edib dəstək almaq üçün sata bilərsiniz. Burada vacib məsələ, ödəməklə əldə etdiyiniz bir geri bağlantının harada yerləşməsidir. Alqı -satqı zamanı müvafiq saytın yüksək və etibarlı səlahiyyətinə diqqət yetirməklə Google -u narahat etmədən geri bağlantılar əldə edə bilərsiniz.
Təsadüfi satın alınan geri bağlantılar Google -da varlığınızı riskə atır. Məsələn, bir anda yüzlərlə geri bağlantı ala biləcəyinizi və çox sayda bağlantı ilə sıralamanızı artıra biləcəyinizi düşünə bilərsiniz. Ancaq bu yönləndirmələr etibarsız saytlardan gəlir. Buna görə də, qısa müddətdə Google -un radarına düşür və bir geri bağlantı aldığınız başa düşülür.
Heç vaxt backlink əldə etməmisinizsə belə, saytınızın backlink olaraq əlavə olunduğunu görə bilərsiniz. Bu, domen səlahiyyətlərinə xələl gətirən bir elementə çevrilə bilər. Bunun qarşısını almaq üçün Google Disavow Tool istifadə edə bilərsiniz. Google Disavow Tool vasitəsi ilə saytınıza nəzarət etməyiniz mümkün olmayan geri bağlantıları blok edə bilərsiniz.c
Leave a Reply