SEO-ilə zirvələri fəth edin.

Marketinq məzmununuzu yaratmağınızdan asılı olmayaraq, səhifənizdəki kliklərin sayı vacibdir. Üzvi trafik artdıqda, potensial gəlir də artır. SEO-da mütəxəssis olmaq üçün vaxt sərf etmək hər hansı uğurlu biznes marketinq planının vacib hissəsidir.

Siz karyeranızı dəyişirsiniz və ya yeni başlaya bilərsiniz; ola bilsin ki, siz daha çox öyrənmək istəyən rəqəmsal və ya ənənəvi marketoloqsunuz. SEO mütəxəssisinin bildiyi ilk şey SEO-nun “axtarış motorunun optimallaşdırılması” mənasını verməsidir. SEO, axtarış motorlarında üzvi nəticələr vasitəsilə saytınıza trafikin kəmiyyət və keyfiyyətini artırmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur.

Axtarış motorlarında saytınızın səhifələrini skan edən və sizin və digərlərini SERP-də (Axtarış Motoru Nəticələri Səhifəsi) təşkil edən alqoritmlər, “tarayıcılar” var. SEO-nun tətbiqi, yazılarınızın ilk SERP-in zirvəsinə yüksəlməsinə əmin olmaq üçün axtarış motorunun tarama qaydalarını başa düşməyi əhatə edir.

SEO mütəxəssisi bu sürətlə hərəkət edən rəqəmsal marketinq sahəsində aktual qalır. Məzmununuzu SEO-ya uyğun hazırlamaq çətin bir iş kimi görünsə də, axtarış motorlarının necə işlədiyini və məzmununuzu ən yüksək səviyyəli axtarış nəticələrinə daxil etmək üçün necə uyğunlaşdıra biləcəyinizi anlamaq üçün vaxt ayırdığınız zaman bunu başa düşmək asandır.

SEO mütəxəssisi olmaq və bacardığınız qədər çox klik əldə etməyin yolları buradadır.

Oxu, Oxu, Oxu

SEO yazısı daim dəyişən bir sahədir, çünki axtarış motorları daim dəyişir. Google-a edilən hər hansı yeniliklərdən xəbərdar olmaq və onların hansı proqram təminatı patentlərinə malik olduğunu bilmək faydalıdır.

Mühərrikin arxasındakı sirləri açmaq üçün faydalı vasitə Axtarış Mühərriki Dəyirmi Masa kimi saytları yoxlamaqdır . Burada SEO və SEM (Axtarış Mühərriki Marketinqi) dillərini mükəmməl bilən müəlliflər SEM mövzuları haqqında forumlar və mövzular yaradırlar. 

Search Engine Land sənaye mütəxəssislərinin cari axtarış motoru tendensiyaları haqqında söylədikləri haqqında öyrənmək üçün başqa bir əla platformadır. Onlar hətta Google və Bing- də optimallaşdırma arasındakı fərq haqqında öyrənə biləcəyiniz SEO axtarış motoruna xüsusi məzmuna malikdirlər .

Proqram təminatı ilə bağlı məlumat əldə etməyin əla yolu SEO həlləri təklif edən şirkətləri yoxlamaqdır.

Yoast , Moz Pro , Conductor Searchlight və Serpstat kimi proqram təminatı rəqəmsal marketoloqların SERP-də reytinqlərini yaxşılaşdırmaq üçün istifadə etdikləri yaxşı SEO alətləridir . Açar söz təhlili, geri keçid izləmə və trend təhlili əldə etmək üçün məzmununuzu bu məhsullar vasitəsilə işlədə bilərsiniz.  Bunların hamısı məzmununuzu daha SEO dostu etmək üçün faydalı fikir verir.

SEO proqram təminatı şirkətinin bloqunu nəzərdən keçirin ki, onların təklif etdiyi xidmət növləri və axtardığınız şeylərlə tanış olun. Yoast-ın təklif etdiyi SEO xidmətlərinə xas olan əla bloqu var. Burada Yoast-ın işlədiyi məhsullara gələn yeniliklərdən xəbərdar ola bilərsiniz.

Təcrübəli qalın

Bütün SEO oxunuşları bir müddət sonra təkrarlanan və çaşdırıcı ola bilər. Fasilə verin və bəzi təlim təlimatlarını oxumaqla və ya SEO kursuna yazılmaqla praktiki təcrübə əldə edin.

Təcrübə olmadan heç vaxt SEO-da daha yaxşı ola bilməyəcəksiniz. Təlim bələdçiləri və kursları proqram təminatı almadan real həyat təcrübəsi əldə etməyin əla yoludur.

Search Engine Land yeni başlayanlar üçün Common Craft ilə faydalı videoya malikdir. Axtarış motorunun alqoritminin sözləri, başlıqları, altyazıları və keçidlərinə görə məzmunun SERP-də mövqeyini necə təşkil etdiyini izah edir.

Onlar həmçinin ümumi tələlər və axtarış reytinqlərinizi yaxşılaşdırmaq yolları haqqında tam SEO Bələdçisi təklif edirlər . Əgər 9 fəsillik bələdçini oxumağa vaxtınız yoxdursa, onlar tez istinad üçün təlimatın məlumatlarını ümumiləşdirir.

Moz həmçinin reytinqlərinizi yaxşılaşdırmaq üçün SEO bələdçisi təklif edir . Onların bələdçisi axtarış sistemi alqoritmlərini mükəmməl bilən insanlar üçün yeni başlayanlar üçün faydalıdır. Moz SEO öyrətmək üçün üçbucaqlı bir yanaşma tətbiq edir;

SEO proqram şirkəti tərəfindən yaradılmayan bələdçi istəyirsinizsə, SEO by the Sea vebdə daha çox görünməkdə maraqlı olan insanlar üçün məsləhət, təlim və məşq təklif edir.

Həm analitik, həm də yaradıcı olun

SEO yaradıcı məzmunu axtarış motoru alqoritminin tələbləri ilə birləşdirən unikal sahədir. SEO mütəxəssisi iki istiqamətli marketinq yanaşması ilə məzmun yazır . Həm insanlara, həm də axtarış sistemlərinə müraciət etməyə çalışmalıdırlar.

İki növ SEO mütəxəssisi var – tərtibatçı və marketoloq. Veb saytın inkişafı veb səhifələrin “taranma qabiliyyətini” yaxşılaşdırır. Rəqəmsal marketinq aspekti isə bağlantıları, başlıqları və diksiyanı daha çox SEO dostu edir.

İnsanların yazdıqlarınızdan nə qədər həzz almasından asılı olmayaraq, SERP-in zirvəsinə çatmasa, onun dartma və üzvi trafik yaratmasının heç bir yolu yoxdur. Digər tərəfdən, heç kim məzmunu oxumaq və ya Google-un alqoritmindən istifadə etmək üçün hazırlanmış çoxlu açar sözlər ilə əhatə olunmuş məhsul almaq istəmir.

2018-ci ilin yanvarından 2019-cu ilə qədər Google axtarışları bütün internet axtarışlarının 74%-ni təşkil edib . Məzmununuzu Google-a uyğun şəkildə marketinqlə məşğul deyilsinizsə, potensial kliklərin əksəriyyətini əldən vermiş olursunuz.

Alqoritmlər səhifənizi koduna, link strukturuna, başlıqlarına və diksiyasına görə skan edib təşkil edir.  Siz yazmağa və dizayn etməyə başlamazdan əvvəl SEM-in texniki aspektlərini əsaslı şəkildə başa düşməyə kömək edir.

Hər kəs SEO mütəxəssisi ola bilər

Bir az təcrübə ilə SEO mütəxəssisi olmaq çətin deyil. Rəqəmsal marketinq və ya kompüter elmləri üzrə dərəcəsi olub-olmamasından asılı olmayaraq hər kəs axtarış motoru alqoritmlərindən səmərəli istifadə etməyi öyrənə bilər. İstər karyeranızın başlanğıcında, istərsə də rəqəmsal marketinq taktikanızı təkmilləşdirməyə çalışırsınızsa, SEO rəvanlığı həyati əhəmiyyət kəsb edir və onu öyrənmək asandır.

Bill Slawski

SEO by the Sea- nin redaktoru və Go Fish Digital-da SEO Tədqiqatının Direktoru Bill Slawski, hüquq fakültəsində oxumuş və SEO agentliyinə qoşulmazdan əvvəl 14 il Delaver ştatının Ali Məhkəməsində hüquqi və texniki inzibatçı kimi çalışmışdır. Bill Slawski hüquq sahəsindəki təcrübəsindən axtarış motoru patentləri  üçün istifadə edir. Slawskinin sözləri ilə desək :

Bill Slawski SEO biliklərini bacarıq və təcrübələrini əlavə etmək üçün istifadə edən bir çox insanlardan yalnız biridir. Veb saytınız üçün axtarış motorlarını necə optimallaşdırmağı başa düşmək, sahələr, müəssisələr və təşkilatlar arasında istifadə edə biləcəyiniz ötürülə bilən bir bacarıqdır.

811 Views