WhatsApp botları biznesiniz üçün ən yaxşı həll yoludurmu?

İnsanlar Chatbotun əvvəlcədən doldurulmuş mesajlarla istifadəçilərlə ünsiyyət quran bir proqram olduğunu söylədikdə bunu başa düşmək asandır. Bu ünsiyyət mətn və ya hətta səs şəklində ola bilər.

Ancaq WhatsApp Chatbot üçün onun tərifi tətbiqi ilə gəlir. WhatsApp Chatbot əsasən WhatsApp Biznes Hesabınızda satış və müştəri dəstəyinizi avtomatlaşdırmağa imkan verir .

Məsələn, WhatsApp Business-dən istifadə edərək e-ticarət mağazası işlədirsinizsə, WhatsApp botu soruşduqda məhsulları və kateqoriyaları istifadəçilərinizə göstərəcək

 

Həqiqətən WhatsApp Chatbotuna ehtiyacınız varmı?

WhatsApp-da olmaq istəyən bir biznessiniz? Əgər belədirsə, niyə? Mütləq ona görə ki, ya siz:

  1. WhatsApp Business həllindən istifadə edərək biznesinizi artırmaq istəyirsiniz və ya
  2. WhatsApp-da müştəri dəstəyinizi gətirmək istəyirəm.

WhatsApp-da biznesinizi genişləndirmək istəyirsinizsə, veb saytınızın və ya mağazanızın təcrübəsini WhatsApp-da təqdim etməlisiniz. Siz bütün məhsulları tövsiyə edəcək, kateqoriyalar göstərəcək, xatırlatmalar göndərəcəksiniz və mütləq müştərilərinizlə danışmalısınız.

Bunu 24*7 necə edə bilərsən? 

Gündə 1000 müştəri söhbətini idarə etmək üçün neçə satış/dəstək canlı söhbət agenti işə götürə bilərsiniz?

Buna görə WhatsApp avtomatlaşdırılması lazımdır. Bu, təkcə səmərəli və daha sürətli deyil, həm də xərclərinizi xeyli qənaət edir.

Ağıllı WhatsApp chatbot ilə WhatsApp avtomatlaşdırılması:

1. Qeyri-iş saatlarında belə istifadəçilərinizə kömək edəcək.

2. Çoxlu agentlərin işə götürülməsi xərclərinə qənaət edir.

3. O, insanlardan fərqli olaraq, eyni anda bir neçə söhbəti idarə edə bilir.

4. Sürətli və yüksək səmərəlidir.

WhatsApp Business API ilə WhatsApp Chatbot əldə edin

Heç bir adi WhatsApp nömrəsində chatbot aktivləşdirilə bilməz.  Çünki  WhatsApp bizə bunu etməyə icazə vermir. WhatsApp bot konsepsiyası 2018-ci ildə Facebook-un bizneslər üçün WhatsApp Business API-ni işə salması

ilə yaranıb. WhatsApp Business API bizneslərə WhatsApp-da mövcud olmağa imkan verir və onlar həmçinin təsdiqlənmiş WhatsApp Business hesabı əldə edirlər.

WhatsApp API-ləri ilə siz satış və müştəri dəstəyini avtomatlaşdırmaq üçün WhatsApp botu, CRM, söhbət agentləri idarə paneli və s. kimi öz sistemlərinizi inteqrasiya edə bilərsiniz.

Chatbot və Söhbət Dizaynı

WhatsApp Business hesabınız üçün WhatsApp botu yaratdığınız zaman o, biznesinizin ilk interaktiv siması kimi işləyir. Beləliklə, ən vacib aspekti, yəni söhbət dizaynını nəzərə almaq çox vacibdir.

Söhbət Dizaynı: Söhbət dizaynı müştərinizin WhatsApp Botunuzla edə biləcəyi bütün mümkün söhbətləri quracağınız bir prosesdir. Bu, WhatsApp avtomatlaşdırmanızın əsasını təşkil edir.

Söhbət dizaynı sizə müştərilərinizin ehtiyaclarını, onların bir sual vermək yollarını müəyyən etməyə kömək edəcək.

Lakin chatbot düzgün cavabı çatdıra bilmədikdə istifadəçilərin məyus olduğunu bilmək vacibdir. Danışıq dizaynı UX-i artırmağa və WhatsApp botunuzun uğurla cavab verə biləcəyi sorğuların faizini artırmağa kömək edəcək.

1. Çoxsaylı Chatbot Axını yaradın: İstifadəçiləri son məqsədlərinizə çatdırmaq üçün çoxlu danışıq axınının olacağını nəzərə almalısınız ki, bu da yəqin ki, alış və ya forma ola bilər. Çoxlu axınlarla siz Danışıq Dizaynınızı yüksək səmərəli edə bilərsiniz.

2. Faydalı Fallbacks əlavə edin: Heç bir chatbot sorğuların 100%-nə cavab verə bilməz. WhatsApp chatbotunuzun sorğunu həll edə bilməyəcəyi bəzi məqamlar ola bilər. Buna Chatbot uğursuzluğu və ya Fallback deyilir.
Söhbəti tərtib edərkən, “üzr istəyirik! Hələlik buna cavab verə bilmərəm. Zəhmət olmasa bunu təkrarlayın.’ Onu daha interaktiv etməyə çalışın. Siz həmçinin əsas menyunu və ya alt menyunu göstərə bilərsiniz ki, istifadəçilər oradan istədikləri şeyə keçə bilsinlər.

 

3. Satıcı deyil, dəstək olun: Söhbəti tərtib edərkən əmin olun ki, chatbot nəzakətli olmalı və köməkçi kimi səslənməlidir. Lütfən, məhsullarınızı həddən artıq bazara çıxarmayın və ya çox öyünməyin. Müştərilərinizə soruşduqda yalnız faydalı şeyləri göstərin.

 

4. Uzun mətnlərdən çəkinin: WhatsApp-da uzun mətni neçə dəfə oxuyardınız? Eyni şeylər istifadəçilərinizlə də olur. Çat robotunuzun cavablarını qısa və təsirli tutun. Bir şeyi ətraflı izah etmək istəyirsinizsə, qısa mesajınızla birlikdə sənəd və ya media əlavə edin.

 

5. Bağlama Mesajlarında Fəaliyyətə Çağırış əlavə edin: İndi biz nə üçün WhatsApp Chatbot qururuq? Daha çox iş əldə etmək üçün daha dəqiq desək. Qeyd etmək vacibdir ki, söhbətin sonunda chatbot istifadəçidən “indi al!” kimi bir hərəkət tələb etməlidir. və ya ‘Detalları doldurun’.

 

Söhbət dizaynının məqsədi WhatsApp Chatbotunuzla UX-i təkmilləşdirməkdir. Yaxşı UX həm də WhatsApp-da marka dəyərinizi yaratmağa kömək edəcək.

WhatsApp Chatbot: Uyğunluq Təlimatları

Biznesiniz üçün WhatsApp botlarından istifadə etməzdən əvvəl bilməli və riayət etməli olduğunuz bir neçə qaydalar var.

Əgər siz artıq biznesiniz üçün WhatsApp-dan istifadə edirsinizsə, bunlarla tanış ola bilərsiniz. Ancaq bunu təkrarlamaq heç vaxt pis fikir deyil, çünki uyğunsuzluğun nəticələri WhatsApp xidmətlərindən istifadənin qadağan edilməsi qədər ağır ola bilər.

  1. WhatsApp Business mesajları qoşulma yolu ilə verilir. Bu o deməkdir ki, göndərilən mesajlar yalnız sizdən mesaj almağa razılıq vermiş insanlara aid ola bilər.
  2. Siz mesajları aldıqdan sonra ilk 24 saat ərzində sərbəst şəkildə (məzmun və qiymət baxımından) cavab verə bilərsiniz.  Bundan sonra siz yalnız əvvəlcədən təsdiqlənmiş mesaj şablonlarını göndərə bilərsiniz və bunun üçün ödəniş alınacaq.
  3. Bu 24 saatlıq pəncərədə chatbotlar və mesajlaşma avtomatlaşdırmasından istifadə etmək olar. Lakin mesajlaşma istifadəçilərin canlı insan agenti ilə əlaqə saxlaması üçün açıq şəkildə alternativ yollar təqdim etməlidir.
592 Views