Hər hansı digər xidmət kimi, insanların xəstəxanalar üçün axtardıqları ilk yer İnternetdir.

 

Onlar yaxınlıqdakı xəstəxanaları, xəstəxanaların ünvanlarını, mövcud həkimləri, digər insanların rəylərini və s. axtara bilər.

 

Bu, xəstəxanalar üçün hədəf auditoriyaya çatmaq üçün əla fürsətdir.

 

Bu onillikdə xəstəxanaların möhkəm rəqəmsal varlığa sahib olması çox vacibdir. Məhz buna görə xəstəxanalar üçün Rəqəmsal Marketinq üzrə bu bloqu yazdıq.

 

Və bundan ən yaxşı şəkildə necə yararlana biləcəyimizi görəcəyik.

Xəstəxanalar üçün Rəqəmsal Marketinq niyə sizə lazımdır?

 

Təsəvvür edin ki, siz çoxixtisaslı xəstəxanada marketinq komandasının bir hissəsisiniz.

 

KPI-larınız arasında ən vacibi hansı olardı?

 

Bu, əlbəttə ki, sizin gətirdiyiniz qazancla sıx bağlı bir şey olardı.

 

Xəstələri xəstəxananıza cəlb etmək və onlara ən yaxşı xidməti təklif etmək üçün əvvəlcə onların qarşısına çıxmalısınız. Rəqəmsal Marketinqin ilk addım olaraq sizin üçün edə biləcəyi budur.

 

Bir çox rəqəmsal kanallar var ki, orada möhkəm varlıq yarada və hədəf auditoriya qarşısında görünə bilərsiniz. Bu kanallar sosial media, axtarış motorları, e-poçt, digər saytlar və s. ola bilər.

Hər gün daha çox rəqəmsallaşdıqca, daha çox insan ehtiyac duyduğu xidmətləri axtarmaq üçün rəqəmsal platformalardan istifadə etməyə başlayacaq. Buraya xəstəxanalar və digər səhiyyə xidmətləri də daxildir.

Bütün bunlardan başqa, rəqəmsal marketinq, digər ənənəvi mediadan fərqli olaraq, daha yaxşı ROI axtaran hər bir digər reklamçı üçün vacib olan hədəfləmə, ölçülə bilənlik və remarketinq kimi xüsusiyyətləri təklif edir.

 

Rəqəmsal Marketinq vasitəsilə xəstəxananı necə tanıtmaq olar?

Bir xəstəxana üçün rəqəmsal marketinqdə diqqət yetirilməli olan ən vacib sahələr aşağıda verilmişdir:

 

Sosial Media Marketinqi (SMM)

Axtarış Motorunun Optimizasiyası (SEO)

Axtarış Motoru Marketinqi (SEM)

Məzmun marketinqi

E-poçt Marketinqi

Onlayn məkanda uğur qazanmaq üçün düzgün metodlar və kanallar seçməli, qüsursuz marketinq strategiyaları hazırlamalısınız.

 

Xəstəxananız üçün Rəqəmsal Marketinq strategiyasını necə yaratmaq olar?

Rəqəmsal mövcudluğunuz üzərində işləməyə başlamazdan əvvəl, əslində, bir strategiyanız olmalıdır.

 

Xəstəxana üçün rəqəmsal marketinq strategiyası ideal olaraq aşağıdakıları ehtiva etməlidir.

 

Məqsəd

Cari Ssenari

Auditoriya

Metodlar/Kanallar

Zaman qrafiki

Ölçmə

Ən yaxşı təcrübələr

Məqsədinizi müəyyənləşdirmək

 

Strategiyanızın məqsədi hərəkətlərinizdən nəyə nail olmağa çalışdığınızı müəyyən edəcək.

 

Mövcud ssenarinizi təhlil edin

Yeni bir şey planlaşdırmazdan əvvəl planın harasıda olduğunuzu başa düşmək yaxşıdır.

Bu ideal olaraq aşağıdakı kimi suallara cavab verməlidir.

 

  • Artıq rəqəmsal varlığınız varmı? Əgər belədirsə, bu nə dərəcədə effektivdir?
  • Hazırda istifadə etdiyiniz kanallar hansılardır?
  • Rəqəmsal marketinq üçün cari xərciniz nə qədərdir?
  • Rəqəmsal marketinq fəaliyyətinizdə hazırda nə çatışmır və harada təkmilləşdirmək istəyirsiniz?

 

Auditoriyanızı müəyyənləşdirin

Bu xəstəxanalar üçün rəqəmsal marketinqdə mühüm addımdır. Hər hansı marketinq fəaliyyətini planlaşdırmazdan əvvəl hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirməlisiniz.

 

Auditoriyanızın xüsusiyyətlərini yaxşı müəyyənləşdirin. Auditoriyanız haqqında aşağıdakı dataları toplamaq onu asanlıqla müəyyən etməyə kömək edəcək.

 

  • Yaş qrupu
  • Cins
  • Sosial sinif
  • Yaşayış yeri
  • Təhsil
  • Ailə vəziyyəti (tək/evli/valideynlər)

 

Metodlarınızı/kanallarınızı seçin

Strategiyanız xəstəxananızı tanıtmaq üçün hansı üsul və kanallardan istifadə edəcəyinizi müəyyən etməlidir.

 

Rəqəmsal Marketinqdə bu üsulları geniş şəkildə iki yerə təsnif edə bilərik.

 

Orqanik

Ödənişli

 

Orqanik (ödənişsiz) üsullara SEO, SMM və s. daxildir. Və bütün reklamlar ödənişli üsullara aid edilir.

 

Reklam üçün istifadə edəcəyiniz kanalları da seçməlisiniz. Bu, axtarış motorları, sosial media, e-poçt kampaniyaları, video hostinq platformaları və s. ola bilər.

 

Sosial media arasında hədəf auditoriyanıza uyğun olaraq düzgün variantları seçə bilərsiniz. Xəstəxanalar üçün Facebook, Instagram yaxşı seçimdir.

 

Büdcənizə qərar verin

Bu, xəstəxananız üçün rəqəmsal marketinq strategiyasının qurulmasında mühüm addımdır. Hansı kanallardan və ya üsullardan istifadə etmək istədiyinizi bildikdən sonra ümumi büdcəni düzəldə və onu kanallar arasında bölə bilərsiniz.

 

Və ya strategiyanızı hazırlayarkən dəqiq büdcəniz yoxdursa, təxmini bir məbləğə sahib olun və PPC-yə nə qədər investisiya etmək istədiyinizə, sosial mediaya nə qədər və s. qərar verin.

 

Büdcə bölgüsü ilə bağlı aydın yol xəritəsinin olması strategiyanızın həyata keçirilməsini xeyli asanlaşdıracaq.

 

Vaxt qrafikini/tezliyini düzəldin

Bu, rəqəmsal kampaniya və ya fəaliyyətin nə vaxt başlayacağına və dayandırılacağına qərar verməkdən ibarətdir.

 

Sosial media vəziyyətində, bir kampaniya təqviminə sahib olmaq işləri asanlaşdıracaq. Bu, kampaniyanın nə vaxt başlayacağını və dayandırılacağını, həmçinin hərəkətlərinizin tezliyini müəyyən edəcək.

 

Ölçmə

Rəqəmsal marketinqin ən böyük üstünlüklərindən biri ölçülə bilən olmasıdır. Kampaniyalarınızın performansını izləyə və auditoriyanızın hansı tədbirləri gördüyünü görə bilərsiniz.

 

Normalda veb saytınız üçün Google Analytics hesabı qurmaq sizə ziyarətçilərin sayını, səhifə baxışlarını, dönüşümlər kimi xüsusi hərəkətləri və s. görməyə kömək edəcək.

 

Rəqəmsal Marketinq strategiyanızın bir hissəsi olaraq, son məqsədinizin nə olduğunu və onları necə izləyəcəyinizi müəyyənləşdirməlisiniz.

 

 

267 Views