Sosial Media Menecmenti və Sosial Media Marketinqi arasındakı fərqi başa düşməyin ən asan yolu, marka məlumatlılığı və leads arasındakı fərqi anlamaqdır.

 

Sosial Media Menecmenti:

 

Brend məlumatlılığıdır. Daim məzmun yaratmalı və yerləşdirməlisiniz. Gündəlik olaraq izləyicilərinizlə əlaqə saxlamalısınız. Davamlı olaraq möhtəşəm məzmun üzərində işləsəniz, izləyicilərin sayında və aktivlikdə artım olacaq. Lakin bu bir gecədə deyil, daha uzun müddət ərzində baş verir.

 

Sosial Media İdarəçiliyinə başladığınız zaman ilk 3 – 6 ayda izləyicilərin davamlı artımını görəcəksiniz. Və insanlar sizə öyrəşdikcə, sizə güvəndikcə (Facebook-da davamlı mövcudluğunuz üçün) aktivlikdə də artım olacaq.

 

Hər bir sosial platforma üçün alqoritm fərqli şəkildə işləyir. Nümunə olaraq Facebook-u götürək. Postun reytinqinə təsir edən əsas amil onun uyğunluq xalıdır. Ancaq YouTube-da videonun ümumi baxış vaxtı videonun “Tövsiyə olunan Video” bölməsinə daxil olub-olmamasına qərar verir.

 

Buna görə də, Sosial Media İdarəetmə ilə trafiki artırmaq məlumatlandırıcı, ruhlandırıcı və əyləncəli və ən əsası daha uzun müddətə ardıcıl olan keyfiyyətli məzmun göndərməkdir.

 

Sosial Media Marketinqi:

 

Sosial Media Marketinqi ilə müəyyən demoqrafik göstəriciləri seçmək və çox spesifik auditoriyaları hədəfləmək üçün tamamilə fərqli bir strategiyadan istifadə edirsiniz.

SMM xüsusi müştərinizi hədəfləyir (bloqlar, müsabiqələr və s. vasitəsilə) və onları satış funnel-i vasitəsilə məhsulunuz/xidmətləriniz haqqında daha çox öyrənməyə təşviq edir.

 

Bunu fərqli edən nədir? Müştəri “leads”ə çevrilir. Çünki onlarla əlaqə saxladığınız zaman onlar sizin kim olduğunuzu, nə təklif etdiyinizi və öz sahənizdə ən yaxşı olduğunuzu bilirlər! Satış bitdi!

 

Beləliklə, indi Sosial Media Menecmenti və Sosial Media Marketinqini daha yaxşı başa düşdüyünüz üçün sual budur: Hansı Daha Yaxşıdır?

 

Hər ikisinə sərmayə qoymaq vacibdir. Marka şüurunu yaratmaq və izləyicilərinizlə əlaqə qurmaq istəyirsiniz.

Siz həmçinin səhifənizə trafik çəkəcək və bunun müqabilində satışlarınız artacaq ödənişli reklamlarla tanınmaq istəyirsiniz.

 

Daha vacib sual…

“Nəticələrin nə qədər tez olmasını və satışların artmasını istəyirsiniz?”

 

Daha çox satış yaratmaqda maraqlı olmayan bir iş sahibinə hələ rast gəlməmişik.

Düzgün SMM ilə siz daha sürətli nəticə və ölçülə bilən investisiya gəliri əldə edə biləcəksiniz.

Ancaq sadəcə pullu reklamlara pul yatırmaq heç bir fayda verməyəcək. Reklamınız “klik”ə layiq, maraqlı, əlaqəli və məlumatlandırıcı olmalıdır.

 

Ödənişli reklamlarınızın ROI-in qaytarılması əsasən reklamların nə qədər əyləncəli olmasından asılıdır. Sosial Media Marketinq büdcənizdən maksimum yararlanmaq üçün reklamlarınızın açılış səhifəsinə keçidi olan düzgün CTA düymələri olduğundan əmin olun.

Sosial Media Marketinqi ilə Sosial Media Menecmenti Arasındakı Fərq Nədir?

Daha əvvəl deyildiyi kimi, sosial media idarəçiliyi ilə sosial media marketinqi eyni kimi görünə bilər. Buna baxmayaraq, hər birinin ayrı elementlər kimi istifadəsinə məna verən əsas fərqlər var.

İnsanlar sosial media idarəçiliyi dedikdə, böyüməyi, auditoriyaya çatmağı və əlaqəni asanlaşdırmaq üçün sosial media hesabı yaratmağı və idarə etməyi nəzərdə tuturlar.

Lakin sosial media marketinqini qeyd etdikdə, müştəriləri sosial media platformaları vasitəsilə markanın sosial media səhifəsinə və ya veb saytına cəlb etmək üçün strateji olaraq yerləşdirilən və adətən ödənişli olan qısamüddətli reklamlar və ya məzmun nəzərdə tutulur.

557 Views