Sosial media – da hədəf kütləmizi necə müəyyənləşdirək ?

Markanızın yaradılması zamanı hədəf auditoriyanı müəyyənləşdirmisinizsə, artıq sosial media hədəf auditoriyanızın kim olduğunu böyük ölçüdə bilirsiniz. Sosial media kanallarının müştəri profillərini analiz edərək və uyğun məzmunu müəyyənləşdirməklə düzgün ünsiyyət yolunda müvəffəqiyyətə ilk addımı ata bilərsiniz. Əlbəttə ki, marka dili məhsul və xidmətinizin nə olduğu və hansı kateqoriyaya aid olduğu yerə görə formalaşacaqdır. Bununla birlikdə, sosial mediada onsuz da yaradılan qavrayışları izləmək və ya yeni təlimatların necə yaradılacağını müəyyən etmək də sizin əlinizdədir.

Auditoriyanızla eyni dildə danışa bilmək vacibdir, bu da sizinlə sosial mediada qarşılıqlı əlaqədə olmalarına, marka sadiqliyini artırmasına və nəticədə məhsulunuzu və ya xidmətinizi satın almasına imkan verir. Bu ünsiyyətin bütöv dövrü strategiyanıza uyğun olaraq davam edir.

Sosial mediada düzgün auditoriya müəyyənləşdirmək üçün doğru sualları cavablandırmaq lazımdır. Auditoriyanızı hansı məzmun ilə daha çox cəlb edə biləcəyiniz və ya hansı dildə istifadə etməlisiniz suallarına cavab vermək və möhkəm təməllə başlamaq gələcəkdə böyük üstünlüklər qazana bilər.

Hədəf kütləmizi necə müəyyənləşdirək

Hədəf auditoriyanın təyini möhkəm tədqiqat məlumatlarına əsaslanmalıdır. Google Analytics, Facebook Audience Manager, Twitter Audience Insights kimi bir çox peşəkar alətlər auditoriyaları tapmaq və təhlil etməyə kömək edə bilər.

Bununla birlikdə, bu mərhələyə çatmadan, öz hədəf auditoriyanızı yaratmaq üçün markanıza xas olan analiz metodlarını seçməlisiniz.

Düzgün hədəf kütləsi müəyyənləşdirmək üçün edilməsi lazım olanlar bunlardır:

  1. Müştərilərinizin kim olduqlarını müəyyənləşdirin və onları tanıyın.

İşinizdə mövcud müştərilər varsa, eyni məlumatları sosial media auditoriyanız üçün istifadə edə bilərsiniz. İndiki müştərilərinizin kim olduğunu düşünün. İşləri nədir, neçə yaşındadırlar, gəlirləri nə qədərdir … Bu məlumatlara baxaraq bir çox demoqrafik məlumata sahib ola bilərsiniz. Bu demoqrafik məlumatları araşdırmağa başladığınızda “Mövcud hədəf auditoriyam markamla uyğun olaraq nəyə ehtiyac duyur?” sualına cavab verməyə keçə bilərsiniz.

Hədəf auditoriyanızı düzgün tanımaq ilk və ən vacib addımdır. Çünki bütün strategiya bu istiqamətdə inkişaf edəcək və bu, marka dili kimi əsas məsələlərdə yol xəritənizi yaradacaqdır. Növbəti mərhələlərdə “Məhsulum və ya xidmətim hansı problemləri həll edir və insanlar üçün nə qədər faydalıdır?” kimi suallar ilə hədəf auditoriyanızı inkişaf etdirməyə yönələ bilərsiniz.

  1. Auditoriyanızın ən aktiv olduğu yeri tapın

Auditoriyanızın kim olduğunu başa düşdükdən sonra, vaxtlarının çox hissəsini harada keçirdiyini öyrənə bilərsiniz. Hədəf kütlənin hansı sosial media platformalarında getdikcə daha aktiv vaxt sərf etdiyini bilmək burada doğru strategiya inkişaf edəcəkdir. Məsələn, son illərdə orta və yuxarı yaş qrupu üçün Facebook istifadəsi daha çox üstünlük təşkil edir. Digər tərəfdən, Twitter daha kiçik bir auditoriyaya müraciət edir.

Əlbətdə ki, platformanın məhsulunuz üçün uyğun bir tanıtım sahəsi olması diqqətdən yayınmamalıdır. Lakin doğru hədəf auditoriyası tapıldıqda uyğun bir strategiya hazırlamaq çox asan olacaq. Çünki hamımız hər platforma, hər platformanın az-çox istifadəçisinə bələdik. Bu istiqamətdə, auditoriyanızın harada olduğunu tapmaq da hansı sosial media platformalarına diqqət yetirməli olduğunuzun cavabını verəcəkdir.

  1. Rəqiblərinizi analiz edin.

Sosial media auditoriyanızı yaradarkən, rəqiblərinizin nə etdiklərinə və kimlərlə əlaqə qurduqlarına diqqətlə baxın. İstifadəçilərlə necə dil tapırlar? Kimə müraciət edirlər? Çünki rəqiblərinizdən fərqlənmək üçün əvvəlcə onların strategiyalarını anlamalısınız. Doğru yolu tapdıqları üçün sizə səhv idarəetmənin nəticəsini də göstərə bilərlər. Hər halda bunlar sizin rəqiblərinizdir; nə edəcəyinizi və ya etməyəcəyinizi sizə onları analiz edib öyrənə bilərsiniz. Eyni zamanda postlarına rəy bildirən insanları müəyyən etmək və onlarla əlaqə qurmaq, auditoriyanızı manual olaraq tapmaq üçün başqa bir taktika ola bilər.

  1. Müştərilərinizi analiz edin.

Auditoriyanızı qurarkən hazırkı müştərilərinizlə danışmaq həmişə yaxşı bir fikirdir. Bunu etmək üçün çox seçiminiz var!

Məsələn, anketlər yolu ilə həqiqi müştərilərinizin fikirlərini öyrənə, hansı sosial media şəbəkələrinə üstünlük verdiklərini öyrənə və harada daha çox təsir göstərə biləcəyinizi görə bilərsiniz. Çünki sizi seçən və ya sizə üstünlük vermə potensialına sahib olan izləyicilər daima birlikdə ünsiyyətdə olacağınız insanlardan ibarətdir.

  1. Facebook qruplarını analiz edin

Bildiyiniz kimi, Facebook son illərdə hər yaşdan olan insanlar üçün əvəzolunmazdır! Buna görə tamaşaçı kəşf etmə vasitələri baxımından çox dəyərli bir şəbəkədir.

Xüsusilə Facebook qrupları, auditoriyanız haqqında daha çox məlumat əldə etmək üçün uğurlu bir yer ola bilər. Nə göndərdikləri, hansı dildə istifadə etdikləri kimi suallarla tamaşaçılarınızla əlaqəli bir çox sual işarələrini aradan qaldıra bilərsiniz.

 

153 Views