Sosial media hesablarınızda izləyicilərinizi artırmaq haqqında düşünürsünüzsə, doğru ünvandasınız.

2020-ci ildə dünya üzrə 3,6 milyarddan çox insan sosial mediadan istifadə edirdi və bu rəqəmin 2025-ci ilə qədər təxminən 4,41 milyarda çatacağı proqnozlaşdırılır. Bu, bir çox potensial istehlakçıya çatmaq deməkdir.

İzləyicilərin toplanması sizə və biznesinizə istənilən sosial media platformasının məhdudiyyətlərindən kənarda da fayda verə bilər. Əslində, sosial media SEO-nu artırmağa və birbaşa veb saytınıza trafik çəkməyə kömək edə bilər.

Dəyərli bir investisiya kimi görünür, elə deyilmi?

Bu məsləhətlər heç bir xüsusi sıralama ilə qeyd edilməyib. Onların hamısı vacibdir, lakin siz müəyyən üsulların markanız və biznes modeliniz üçün daha vacib olduğunu görə bilərsiniz.

Güclü marka kimliyi yaradın.

İstər sertifikatlı biznes, istərsə də şəxsi brendiniz olsun, vahid brend kimliyiniz olmalıdır. Marka kimliyi yaratmaq profil şəklinizə loqo yerləşdirməkdən ibarət deyil. Brendinizin şəxsiyyəti hər bir post vasitəsilə yayılmalıdır. Əsas rəng sxemi, filtrlər, qrafik dizaynlar, ton və s. barədə qərar verin. Yazdığınız və şərh etdiyiniz hər şey brendinizin səsinin əksi olmalıdır. İnsanlar kimliyi olan brendlərə cəlb olunurlar.

Brendinizin səsi nədir?

Şən, təsadüfi tonla əyləncəli və rəngarəngdirmi? Yoxsa səssiz rəng sxemi ilə daha ciddidir?  Bu əsas marketinq qərarlarını qəbul etdikdən sonra insanların tanıyacağı bir brend yaratmağa başlaya biləcəksiniz.

Müvafiq hesabları izləyin

Hər hansı sağlam münasibət kimi, məlumatı veririksə, almaq da lazımdır- yəni özünüz izləyicisinizsə, izləyicilər qazanacaqsınız. Bu, hesabınızı bəyənən hər kəs üçün ani təqib demək deyil. Bunu daha çox şəbəkələşmə kimi düşünün. Müvafiq hesabları tapmaq üçün aşağıdakılara əməl edə bilərsiniz:

Qruplar və İcmalar: Facebook, LinkedIn, Reddit və digər şəbəkələr sizə asanlıqla qrupları tapıb onlara qoşulmağa imkan verir. Bu, məzmun ideyaları və izləmək üçün yeni hesablar tapmaq üçün əla bir vasitə olsa da, bu qruplara töhfə vermək həm də markanızın bilinirliyini ön plana çıxaracaq.

İnfluencerlərin Kimi İzlədiyinə Baxın: Xüsusilə müsbət izləmə nisbətinə malik olan influnserlərə diqqət yetirin. Onların çoxlu izləyiciləri var, lakin, izləməyi seçdikləri şəxslərə qarşı seçicidirlər. İzlədikləri insanların yüksək keyfiyyətli olması ehtimalı var.

Sosial media hesablarınızda izləyicilərinizlə aktiv şəkildə əlaqə qurun

Əgər görüşdəsinizsə və bütün axşam yeməyini partnyorunuza söhbətə bir söz də daxil etmək şansı vermədən özünüz haqqında danışaraq keçirirsinizsə, ikinci görüşünüz olmayacaq. Eyni prinsip sosial mediaya da aiddir. Sosial media platformalarınızı fasiləsiz reklam kampaniyaları kimi nəzərdən keçirmək əvəzinə, əlaqələri və söhbətləri dəvət edin. Yazılarınızdakı şərhlərə cavab verin və həqiqi müzakirələri təşviq edin.

Sosial media hesablarınızda paylaşılmağa dəyər kontent seçin

İnsanlar sizi izləyəcəklərsə, sizdən maraqlı və cəlb edici məzmun gözləyirlər. İzləyicilər yazılarınızı yenidən paylaşmaq istəməlidirlər!

Trendlər – Siz sahənizin tendensiyalarından və proqnozlarından xəbərdar olmalısınız və cari məlumatların etibarlı mənbəyi ola bilsəniz, yeniliklər üçün sizə müraciət ediləcək.

Xəbərlər – Sonuncu xəbərləri çatdırmaq aktual qalmağın ən yaxşı yollarından biridir, lakin, bir addım öndə qalmaq və ardıcıl olaraq hekayəni işıqlandıran ilk mənbələrdən biri olmaq üçün müəyyən vaxt və fədakarlıq tələb olunur.

Data- Kiminsə arqumentini təsdiqləsəniz və ya ona etiraz etsəniz, insanlar dataya cavab verirlər. Sitat məlumatlarının yaradılması həm sosial media paylaşımları, həm də SEO üçün əladır.

Strateji planlaşdırma üçün təqvim yaradın

Sosial media təqviminizi planlaşdırmaqla yanaşı, postları vaxtından əvvəl planlaşdırmağa imkan verəcək vasitələrə sərmayə qoymağı unutmayın. Belə olduqda, sosial mediada paylaşım etməyi unutmayacaqsınız.

Digər Sosial media və Marketinq Platformalarınızda Çarpaz Bazar

Izləyicilərinizi birləşdirmək üçün hər fürsətdən istifadə edirsiniz? Veb saytınızda və bülleteninizdə sosial platformalarınıza keçidlər olmalıdır.

Şirkətlər və Brendlərlə Tərəfdaşlıq Kampaniyaları Yaradın

Rəqabət etməyən şirkətlər arasında birgə məzmun kampaniyaları böyük səs-küy yarada bilər. Və ən yaxşı hissəsi bilirsinizmi nədir? Yeni auditoriyaya daxil olmaq potensialınız var. İdeal tərəfdaşlıq hər iki markaya yeni izləyicilər qazanmağa və digərindən ümumi təsir göstərməyə imkan verməklə hər iki markaya qarşılıqlı fayda verəcəkdir.

Strategiyanızı uyğunlaşdırmaq üçün analitik məlumatlardan istifadə edin. Məzmununuzun performansını anlamaq sizə daha yaxşı strateji seçimlər etməyə kömək edə bilər. Buraya hansı növ yazının cari auditoriyanızla ən yaxşı performans göstərdiyini, günün hansı saatının ən çox baxışa çevrildiyini, ilk növbədə hansı demoqrafik göstəricilərə çatdığınızı və s. daxil ola bilər. Bu datanı gözdən qaçırmayın! O, nəyi düzgün etməli olduğunuz və nəyi təkmilləşdirməli olduğunuz barədə sizə məlumat verəcək.

Unutmayın ki, izləyiciləri üzvi şəkildə artırmaq çox vaxt aparan bir işdir. Bir gecədə heyrətamiz nəticələr vəd edən bir “hack” tapsanız, bu, çox güman ki, fırıldaqdır.

374 Views