Marketinqdə 4p
Marketinqin iş dünyasında ən çox istifadə olunan sahələrdən biri olduğunu söyləsək, şişirtməmiş olardıq. Demək olar ki, əksər müəssisələr, markalar və ya təşkilatlar kiçik və böyük marketinq fəaliyyətləri üçün müxtəlif marketinq mərhələlərini həyata keçirirlər. Tez -tez istifadə olunan və bu gün istifadə edilməli olan 4 marketinq mərhələsi 4P marketinqi olaraq ifadə edilir. 1950 -ci illərdə Harvard Reklam professoru Neil Borden ilk dəfə marketinq qarışığı haqqında danışdı və marketinq anlayışının necə inkişaf edilə biləcəyi müzakirə edildi.
Marketinqdə 4p konsepsiyasından istifadə edərək onu inkişaf etdirən şəxs Jerome McCarty idi. 50 -ci illərdən bəri inkişaf edən və marketinqin inkişaf gedişatına müsbət təsir göstərən marketinq qarışığı daxili və xarici faktorları daxil edərək marketinq üçün lazımi infrastruktur yaradır. Bu gün hər bir işin hədəfi olan istehlakçıya çatmaq və uğur qazanmaq yalnız doğru marketinq yanaşmasını aktivləşdirməklə mümkündür. Yaxşı, bəs marketinq anlayışı və marketinq mərhələlərindən nəyi başa düşməliyik? Bu vacib suala cavab verəcək 4P marketinqindən danışaq.
Marketinqin 4P -lərinə yeni əlavə olunan və olduqca funksional olan mərhələlər olsa da, haqqında danışacağımız 4 mərhələ çox vaxt əsas marketinq üçün kifayətdir. Ancaq əvvəlcədən deyək ki, növbəti hissələrdə haqqında danışacağımız yeni əlavə olunan mərhələlər də günümüzü təmsil edir. 4P marketinqi marketinq dünyasındakı insanların çox yaxından tanıdığı bir anlayışdır. Marketinq işçiləri bu gün inkişaf edən və dəyişən marketinq anlayışında marketinq qarışığının necə inkişaf etdiyi sualına cavab verəcək araşdırmalar aparacaqlar. Ancaq marketinq dünyasına yeni girənlər üçün marketinq qarışığı hələ də yeni anlayışdır. Beləliklə, 4P marketinq olaraq başlayan, lakin genişlənməyə açıq olan marketinq qarışığı nədir və nə edir?
4P marketinq; Məhsul/xidmət, qiymət, məkan və tanıtım mərhələlərindən ibarətdir. 1950 -ci illərdə bu mərhələlərin nəyə görə vacib olduğu və nə dərəcədə işlədiyi müzakirə olunsa da, bu gün; Bu mərhələlər olmadan bir xidmətin əsl yaranması mümkün deyil. 4P marketinqinin əsas üstünlüyü, planlaşdırma və tədricən irəliləməyə imkan verməsidir. Heç bir strategiya və ya mərhələ olmadan istehsal olunan məhsullar yalnız məhsul sayılır. Ancaq bugünkü marketinqdə ən vacib şey məhsula əsaslanan deyil, müştəri yönümlü marketinqi aktivləşdirməkdir. Bugün tətbiq olunan və inkişaf edən 4P marketinqində hər şey bir şəkildə müştəri yönümlüdür. İstehsal olunacaq məhsul/xidmət; istehlakçının istək və ehtiyaclarını nəzərə alır və istehsal mərhələsinə keçir. Qiymətləndirmə mərhələsində bütün komponentlər nəzərə alınır və sektor, istehlakçı və məhsul dəyəri baxımından ən uyğun qiymət təyin edilir.
Bir sözlə, məhsul/xidmət; bir fikri, dəyəri, obrazı və kimliyi təmsil edir. Hədəf auditoriyasını hərəkətə gətirən şey, məhsulun yalnız bir məhsul olmaması və istehlakçı üçün yaradılanı təmsil etməsidir. Marketinq qarışığının bütün elementlərində dəyər yaratmağa və hər cəhətdən gəlirli olmağa yönəlmiş təcrübələr mövduddur.
Marketinqə Başlayan İlk Mərhələ: Məhsul
Mövcud marketinq prosesi bir məhsul və ya xidmət yaratmaqla başlayır. Bazara çıxarılacaq obyektə məhsul deyilir. Burada; Bazar dinamikası, hədəf auditoriya, hədəflər və mənfəət kimi faktorlara diqqət yetirilir. Məhsulun hazırlanmasında, tam olaraq nəyin alınacağı kimi suallar cavablandırılır. Satışa çıxarılacaq və qiymət veriləcək məhsul nəyi təklif edəcək və uyğun olacaq? Əslində, marketinq strategiyasının ilk ilkin mərhələsi məhsulun ideyasını və tətbiq sahəsini müəyyən edəcək məhsulun inkişafıdır. Məhsul dizaynı və inkişafı bir sıra strategiya, planlaşdırma və marketinq məntiqi tələb edən proseslərdir. Məhsulun dizayn və inkişaf mərhələsində; Vizual dizayn, sənaye dizaynı, maraqlı tərəflər və istehsal kimi sahələrdən dəstək və fikirlər alınır. Marketinqin həqiqətən işləməsi üçün məhsulun istək və ya ehtiyacla uyğun olması lazımdır. google
Məhsulun dəyərini təyin edən amillərdən biri: Qiymət
Bir məhsulun istehsal mərhələsindən əvvəl və bu müddət ərzində qiymət kimi əhəmiyyətli bir mərhələ az -çox aydınlaşır. Ancaq 4P marketinqinin qiymət mərhələsi tək başına düşünülməsi lazım olan bir prosesi təmsil edir. Qiymətləndirmə mərhələsində bir siyasət yaratmaq və bu vacib mərhələni düzgün həyata keçirmək üçün veriləcək suallar aşağıdakılardır:
Bazarda Ümumi Vəziyyət nədir?
Bazar Sahəsindəki Rəqiblərin Ekvivalent məhsul qiymətləri nələrdir?
Məhsul bizə nə qədərə başa gəlir?
Aşağı Qiymət Siyasəti üçün Ucuz Qiymət Amma Keyfiyyətli Material varmı?
Təchizatçılar və Distribyutor Paydaşlarının Xərcləri Nələrdir?
Məhsul hansı Dəyər və Görüntü Yaradacaq?
Qiymət siyasəti yaratmaq həqiqətən də asan deyil. Bu mərhələdə bir sıra birbaşa və dolayı təsirləri nəzərə alaraq bir siyasət hazırlamaq lazımdır. Əlavə olaraq, yalnız bazara və məhsul xərclərinə baxaraq qiymət siyasətində bir çərçivə qurmaq düzgün olmazdı. Müştəri mərkəzli marketinq anlayışını tətbiq etmək üçün istehlakçı davranışını, meyllərini və məhsul kateqoriyası tələblərini edərək qiymətləri təyin etmək lazımdır.
İşin Paydaşlarından Olacaq Mərhələ: Dağıtım və ya Məkan
4P marketinqinin başqa bir mərhələsi yer və ya paylanmadır. Dağıtım mərhələsi, məhsul; istehlakçının əlçatanlığını və çatacağı yeri təmsil edir. Ehtiyaclara cavab verən keyfiyyətli bir məhsul istehsal etməyiniz təqdirəlayiqdir; Bununla birlikdə, paylama mərhələsindəki bir pozuntu, məhsulunuzu paylaya bilməməyinizə səbə ola bilər. Belə vəziyyətlərin qarşısını almaq üçün paylama planlaşdırması lazımdır. Dağıtım mərhələsində, təchizatçı paydaşlarınızla sağlam bir əlaqə qurmalısınız. Bundan əlavə, maliyyə hesablanması bu mərhələnin əsas vəzifələrindən biridir. Bütün paylama kanalları və tədarükçülər tapıldıqdan sonra, məhsulun xidmətə veriləcəyi yer təcrübə olunur. Məhsul istehlakçı ilə harada görüşəcək və hədəf auditoriya üçün uyğun yerdirmi?
Məhsulu necə bazara çıxarmaq olar: Tanıtım Araşdırmaları
Marketinqin 4P-lərindən ən çox marketinq qoxusu verən mərhələ təbliğatədirdır. Tanıtım, qısacası, hədəf kütlənin tutacağı məhsulun bir hissəsidir. Bazar yarışında minlərlə marka arasında necə fərqlənəcəksiniz və onu necə bazara çıxaracaqsınız? Fərqləndirmə, reklam fəaliyyəti, ictimaiyyətlə əlaqələr və media əlaqələri, sosial media və ənənəvi marketinq üsulları … bütün bu işlər tanıtım mərhələsində yada düşür. Məhsul və ya xidmətin vəd etdiyi dəyəri göstərmək üçün tanıtım işlərinə ehtiyac var. Bu mərhələdə məhsulun xüsusiyyətlərinə, markanın dəyərinə və bazardakı vəziyyətə görə ənənəvi və ya inkişaf edən marketinq tədqiqatları tətbiq olunur.
Leave a Reply