Rəng psixologiyası nədir ?

Rəng psixologiyası müəyyən rənglərin fiziki və ya emosional reaksiyaya səbəb olduğu nəzəriyyədir. Bu psixologiya rənglərin qavrayışlara və davranışlara necə təsir etdiyini öyrənir.

Bu, qırmızı görüb qəzəblənmək və ya mavi görüb özünü rahat hiss etmək qədər sadədir. Tibbi araşdırmalar göstərir ki, qırmızı rəng qan təzyiqinin artmasına, mavi rəng isə azalmaya uyğundur.

Davranış üzərindəki bu təsirə görə, rəng əhval-ruhiyyə yaratmaqda böyük rol oynaya bilər. İsti rənglər enerji verir, soyuq rənglər isə sakitləşdirir.

Marketinq və brendinqdə rəng psixologiyası nədir?

Bu psixologiya marketinqdə rənglərin istehlakçıların brend haqqında təəssüratlarına necə təsir etdiyinə yönəlib.Rəng marketinqdə böyük rol oynaya bilər.Brendinqinizdə istifadə etdiyiniz rənglər, o cümlədən loqotipiniz və digər marketinq təminatınız emosional reaksiya doğurur.

Marketinq brendləri yaradarkən, yeni biznes qurarkən və ya mövcud olanı rebrendinq edərkən nəzərə alınmalı olan vacib bir iş sahəsidir.Hətta yeni bir jurnal məqaləsi rəqiblərdən fərqlənməyi təmin edən rəngləri seçməsinin vacib olduğunu göstərir.

Beynimiz dərhal tanınan markalara üstünlük verir.

Bu , brend şəxsiyyətini yaradarkən rəngi vacib elementə çevirir.

Marketinqimizi necə yaxşılaşdıraq ?

Rəng psixologiyasının nə olduğunu , düzgün və ya yanlış rənglərdən istifadənin marketinqinizdə nə dərəcədə təsirli ola biləcəyini aydınlaşdırmaq məsləhətlidir.Fərqli rənglər müxtəlif yollarla qəbul edilsə də, bu rənglərin təsviri adları da vacibdir.

Rəng psixologiyasının əsaslarını öyrənin

Əsaslarla tanış olmaq marketinqinizdə rəng psixologiyasından istifadə etmək üçün uzun bir yol keçə bilər. Biz əvvəllər qırmızı rəngin yüksək ayıqlıq və ya narahatlığa səbəb ola biləcəyini, mavi rəngin  sakitləşdirici təsir göstərə biləcəyini bilməliyik. Emosional reklamlarınızda nəzərə alınmalı olan daha əsas rəng birləşmələri bunlardır:

 

  1. Qırmızı: həyəcan, ehtiras, qəzəb, təhlükə, hərəkət, narahatlıq, güc.
  2. Narıncı: oynaqlıq, dostluq, yaradıcılıq, istilik, həvəs.
  3. Sarı: xoşbəxtlik, nikbinlik, xəbərdarlıq, sevinc, orijinallıq, həvəs.
  4. Yaşıl: gənclik, canlılıq, təbiət, böyümə, sabitlik.
  5. Mavi: Sakitlik, sabitlik, dərinlik, dinclik, etibar.
  6. Bənövşəyi: Royalti, lüks, romantika, introspeksiya, sakitlik.

Bəzi üst-üstə düşmələrin necə olduğuna diqqət yetirin. Hər duyğu üçün yalnız bir rənglə və ya bu rəngin bir tonu ilə məhdudlaşmırsınız.Brendinizi qurarkən və kampaniyalarınızı yaradarkən rəng psixologiyasını nəzərə almalısınız.

273 Views