Məzmun marketinqi və bloq yazarlığı arasındakı fərq

Blog yazmaq onlayn məzmun yaratmağın ən məşhur yollarından biridir. Lakin blog yazmaq və məzmun marketinq arasında fərqlər var.Bloq yazmaq sadəcə olaraq öz vebsaytınızda və ya bloqunuzda məzmun dərc etməkdir. Amma məzmun marketinqi  satış, biznes məqsədlərinə çatmaq üçün  maraqlı məzmunun yaradılması və paylaşılmasını nəzərdə tutur.

Ancaq nəticə etibarı ilə hər ikisi məzmun yaratmaqla əlaqəlidir .

Bloq yazarlığı nədir ?

İlk öncə bloq yazmağın nə olduğunu daha izahlı şəkildə təsvir edək. Bloq yazmaq fikirlərinizi ifadə etmək və onları dünya ilə bölüşmək üçün əla yoldur. Bu fantastikdir. Çünki mövzulara gəldikdə heç bir məhdudiyyət yoxdur. Hər hansı bir qaydaları pozmaqdan narahat olmaq lazım deyil .Bloq yazarları  yazdıqlarına cavabdehdirlər.Bloq yazmaq  bir çox müxtəlif səbəblərə görə son dərəcə faydalı bir təcrübə ola bilər.Bəzi üstünlükləri sadalasaq :

  1. İnsanların hər şeyə yeni baxış aça biləcəyi bir fikirə sahib olmaq.
  2. Bloq yazınızı oxuyan və ya ona şərh yazan başqalarından dərhal rəy əldə etmək
  3. Bloq yazmaq hədəf bazarınıza çatmağın ucuz yolu ola bilər.
  4. Blog yazılarını yeniləmək, fotoşəkillər/media əlavə etmək və ya dəyişikliklər etmək asandır.

 

Blogging

Bloq yazarları  insanların məqalələr haqqında nə düşündükləri barədə anında rəy əldə edirlər .Bu da gələcək yazıları təkmilləşdirməyi asanlaşdırır.Həmçinin insanların oxumaq istədikləri mövzular haqqında daha çox məlumat öyrənmiş olur. Blog yazmağı öz boş vaxtlarınızda da edə bilərsiniz.

Bloq yazarları çoxlu trafikə ehtiyac duymadan reklam və filial əlaqələri vasitəsilə pul qazana bilər.Bu da bloq yazmağı ən gəlirli məzmun marketinq strategiyalarından birinə çevirir.

Evdən rahat işləmək istəyənlər üçün bloq yazmaq əvəzolunmaz vasitədir.

Məzmun marketinqi nədir ?

Məzmun marketinqi təmsil etdiyiniz biznes və ya brendlər üçün onlayn məzmun yaratmağın başqa bir yoludur. Müəyyən məqsədlərə çatmaq üçün məzmundan ən yaxşı şəkildə necə istifadə olunacağına dair fikirlər əldə etməlisiniz.

Content həm inam və etibarlılıq yaratmaqla yanaşı, perspektivləri öyrətməyə kömək edir. O, həmçinin şirkətlərə müştərilərin seçimləri haqqında fikir verir. Onlar özlərini ən yaxşı şəkildə necə uğurla bazara çıxarmağı bilirlər! Məzmun marketinqi üçün istifadə olunan bloqlar adətən “brend” olduqları üçün bloggerlər tərəfindən yazılanlardan daha az cəlbedici olurlar.Yəni onlar yalnız bir şəxsin fikirlərinə əsaslanmaq əvəzinə şirkətin imicini təmsil etməlidirlər.

Bloq yazmaq və məzmun marketinqi arasındakı fərq

Bu fərq müəllif və ya jurnalist olmaq arasındakı fərqlərə bənzəyir. Hansı ki , müəlliflər istədiklərini yazır.Amma jurnalistlər  məzmunla bağlı təlimatlarla məhdudlaşır.Bloq yazmaq  xüsusi və eksklüziv olaraq bloq formatında dərc olunan yazılmış məzmundur.

Amma məzmun marketinqi məzmunun daha geniş tərifinə malikdir. Məzmun marketinq strategiyası yalnız məzmun yaratmaqdan daha çoxunu özündə birləşdirir. O həmçinin , sosial media marketinqi ,E-mail marketinqi , axtarış motoru marketinqi və optimallaşdırılmasını özündə birləşdirir.

Bütün bunlar uğurlu bloq yazmaq yanaşmasına inteqrasiya oluna bilər , lakin mütləq tələb deyil.

255 Views