Kontent yaradılması (kopiraytinq və ya kontent menecer) rəqəmsal marketinqin ayrılmaz hissəsidir. Siz kontent yaratmasanız, istifadəçilərinizin internetdə gəzərkən biznesinizi kəşf etməyəcəkləri məlum məsələdir. Kontent Axtarış sisteminin optimallaşdırılması (SEO), klik başına ödəmə (PPC), reklam kampaniyaları və sosial media marketinqi (SMM) daxil olmaqla, bütün uğurlu rəqəmsal marketinq kampaniyalarının arxasında duran hərəkətverici qüvvədir. Hər bir kontent biznesiniz üçün potensial müştərilərlə əlaqə yaratmaq üçün yeni bir fürsətdən xəbər verir.

Bununla belə, kontent yaradılmasının bütün formaları eyni deyil. Kontent menecerlik var, amma kopirayterinq də var. Hər ikisi rəqəmsal marketinq kampaniyalarında istifadə edilsə də, tamamilə fərqli məqsədlərə malikdir. Əgər biznesinizi tanıtmaq üçün rəqəmsal marketinqdən istifadə edirsinizsə, kontent meneceri kopirayterdən fərqləndirən nüansları öyrənməlisiniz.

Kontent Menecerin işi nədir?

Oxucuları öyrətmək və ya əyləndirmək üçün mətn məzmununun yaradılmasını nəzərdə tutur. Satışları artıra bilər, lakin bu, onun əsas məqsədi deyil. Çünki siz yüksək keyfiyyətli və dəyərli məzmun yaratmaqla oxucuları öyrətmək və ya əyləndirmək istəyirsiniz.

Kontent nümunələrinə aşağıdakılar daxildir:

 

  • Bloq yazıları.
  • Sənədlər.
  • Elektron kitablar.
  • Dərsliklər.
  • E-poçt xəbər bülletenləri.
  • Xəbər məqalələri.
  • Sosial media yazıları.
  • Podkastlar.

 

Kopirayterlik nədir?

 

Kopiraytinq, satış məqsədilə mətn məzmununun yaradılmasını əhatə edir. Məsələn, bir məhsul satmağa çalışırsınızsa, potensial müştəriləri onun almağa dəyər olduğuna inandırmalısınız. Daha çox zəngləri cəlb etməyə çalışırsınızsa, onları işinizin zəng etməyə dəyər olduğuna inandırmalısınız. Kopirayterlik oxucuları məhsulunuzu almağa inandırmaq sənətidir.

 

Kopirayterin işlərinə aşağıdakılar daxildir:

  • PPC açılış səhifələri.
  • PPC reklamları.
  • Sosial media reklamları.
  • Məhsul səhifələri.
  • Veb sayt satış surəti.
  • Satış e-poçtları.
  • Qısa Mesaj Xidməti (SMS) reklamları.
  • Şüarlar və sloganlar.
  • Televiziya və ya radio kommersiya tanıtım və reklam skriptləri.
  • Video skriptlər.
  • Kataloqlar.
  • Bilbordlar.
  • Açıqcalar.
  • Satış məktubları.

Kopirayter və Kontent Menecer arasındakı fərqlər

  1. Kopirayter satır, məzmun müəllifi isə məlumat verir

Kopirayter hədəf auditoriyanızı markanıza satır. Digər tərəfdən, məzmun yazıçısı oxucuları məlumatlandırır, öyrədir, əyləndirir və ya təlimatlandırır.

  1. Kopirayterlər tələskənlik hissi yaradır və emosional reaksiyalara ilham verir

Kopirayterlər insanların dərhal tədbir görmələrini istəyirlər. Məsələn, onlar oxuculardan nəsə yükləmələrini, xəbər bülleteni üçün qeydiyyatdan keçmələrini və ya məhsul almasını istəyəcəklər.

Məzmun müəllifləri gələcək satışların əsasını qoyurlar

Bir məhsul və ya xidməti birbaşa satmağa çalışmasalar da, məzmun müəllifləri hələ də satışla məşğuldurlar. Satış qiymətli məzmunun istehsalının dolayı nəticəsidir.

  1. Kopirayterlər qısa formada, məzmun müəllifləri isə uzun formada yazır.
  2. Kontent Menecerlər orqanik trafiki idarə edir, Kopirayterlər bu trafiki leads-ə çevirir.
266 Views