2022-ci ildə ehtiyacınız olacaq SMS marketinq tendensiyaları”

Mobil rabitənin rahatlığı sayəsində müştərilər indi bizneslərdən daha çox şey gözləyir. Və onlarla fərqli şəkildə -SMS marketinq  vasitəsilə qarşılıqlı əlaqə qurmaq istəyirlər. SMS marketinq yerli bizneslər üçün nə qədər vacib olduğunu və ondan necə səmərəli istifadə olunacağını öyrənin.

Biznes Mesajlaşmanın Təkamülü

Biznesin ünsiyyət tərzi daim dəyişir və təkmilləşir.

O, teleqramla başladı, poçt xidmətinə çevrildi və e-poçtun yüksəlişinə çevrilməyə davam etdi.

Problem: İndi gələn qutularımız e-poçtlarla həddən artıq yüklənib.

Cavab: SMS mesajlaşma.

İstehlakçılar deyirlər ki, mesajlaşma biznesə cavab vermək üçün asan və rahat üsuldur.

Son dərəcə yüksək 98% açıq nisbəti ilə mətn mesajı marketinqi öz çiçəklənmə dövründəki e-poçt marketinqinin açıq tariflərinə bərabərdir.

Mətn mesajlarının kliklənməsi nisbətləri 18% – e-poçtdan 6,9 dəfə yüksəkdir – lakin yerli biznesin yalnız 12% -i mətn mesajlaşmasını marketinq vasitəsi kimi istifadə edir .

Bu o deməkdir ki, əksər yerli bizneslər hələ ki, mesaj yazmağa əl atmırlar və müştəriləri ilə daha yaxşı əlaqə qurmaq üçün bir çox imkanlara məhəl qoymurlar.

Brendiniz öndə gedən ola bilər.

Brendiniz ona əhəmiyyət verdiyini göstərə, müştərilərinizin vaxtına hörmət etdiyini göstərə və mətn mesajlarının rahatlıqlarını təqdim edərək xoş təəssürat buraxa bilər.

Danışıq Mətn Mesajlarının Gücü

İstehlakçılarınız mesaj partlayışlarından kənara çıxan söhbətlərə can atırlar.

  • İstehlakçıların 74%-i yerli biznesə sanki real bir insan kimi mesaj yazacaqlarını söylədi.
  • İstehlakçıların təxminən yarısı deyir ki, işçi özünü təqdim edərsə, biznesin mətn mesajına daha çox cavab verə bilər.

Mətn yazmağın marketinq üstünlüyü

İstehlakçıların mətn mesajı vasitəsilə yerli bizneslə əlaqə saxlamaq istəyi olub-olmadığını soruşduqda, belə deməli idilər:

  • 24% – Bəli və mən artıq edirəm.
  • 43% – Bəli, hələ etməmişəm.

Mətn vasitəsilə bizneslərlə qarşılıqlı əlaqə qurmaq arzusu ilə şirkətlərin bu kanal vasitəsilə özlərini fərqləndirmək şansı da var.

Nişinizdə SMS mesajlaşmasını ilk bazara çıxarmaqla brendinizi fərqləndirin .

Yaxşı iş görsəniz, üstünlük əldə edə və rəqibinizdən fərqlənə bilərsiniz.

İstehlakçı Mətn Mesajlaşma Trendləri

Mesajlaşma telefon zəngləri, e-poçtlar və hətta Facebook Messenger ilə müqayisədə cavab nisbətində 209% artım var .İstehlakçılar adətən səsli məktublara və zənglərə cavab verməsələr də, adətən mətnə ​​cavab verəcəklər.

Niyə? Tez və asandır.

İstehlakçılar bizneslə ünsiyyət qurarkən rahatlıq axtarırlar .

Məsələn, müştərilərinizin iş saatları xaricində mətn mesajı cavabından həzz aldığını aşkar edə bilərsiniz.

Ola bilsin ki, siz ani cavablar verə və ya yeni lider yetişdirmək üçün aşağı maneəli giriş nöqtəsi yarada bilərsiniz.

Marketinq və satış huninizdə mətn mesajlarından istifadə etdiyiniz zaman, müştəriləriniz özlərini brendinizlə xüsusi əlaqəyə malik kimi hiss edəcəklər.

Yerli Bizneslər üçün SMS Marketinq Məsləhətləri

Podium 1000 respondentlərlə keçirilən  sorğuya nəzər yetirsək, onların cavabları sizə mükəmməl SMS marketinq strategiyasını necə yaratmağınız barədə fikir verəcəkdir.

Təşviqlər təklif edin

Podium müəyyən etdi ki, müştərilər yerli müəssisələrin aşağıdakıları göndərməsini istəyirlər:

  • Həvəsləndirmələr (kuponlar, endirimlər, promo kodlar).
  • Sadiqlik təklifləri və üstünlükləri.
  • “Stokda” bildirişləri.

Fərdiləşdirmə əlavə edin

Siz həmçinin mətn mesajlarınıza fərdiləşdirmə əlavə etməklə daha güclü əlaqə yarada bilərsiniz.

Müştərinin adının istifadəsi kimi fərdiləşdirmə satış və müştəri xidmətinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir.

Göndərmə Tezliyi

Orta hesabla, Podium həftədə bir dəfə və ya ayda bir dəfə mətn mesajları göndərməyi tövsiyə edir.

Bununla belə, tanıtım mesajlarının göndərilmə tezliyi biznesin növündən asılıdır.

Sürtünməsiz Alış Təcrübəsi Yaradın 

Mətn mesajlaşması biznesinizə proaktiv olmaq, bir neçə dəqiqə ərzində müştəri yetişdirmək və satış əldə etmək imkanı verir.  Sadəcə suallara cavab vermək, dərhal və dəyərli bağlantılar təqdim etmək və liderinizə qayğı göstərdiyinizi göstərmək üçün orada olmaq konvertasiya potensialınızı artırır.

Məsələn, qısa müddət ərzində siz:

  1. Mətn mesajı təcrübəsi çərçivəsində xidmətlər üçün sürtünməsiz, ikinci ödəniş üsulunu yaradın.
  2. Google axtarışı ilə başlayan və tərbiyə mərhələsinə başlamaq üçün aparıcını sürətli seçimə aparan satış hunisi yaradın.
  3. SMS vasitəsilə ödəniş etmək üçün asan yol ilə liderinizi çevirin.
  4. Müştərilərdən rəy bildirmələrini xahiş edin, bu, səhifənizi optimallaşdırmağa və Google-da daha yüksək yer tutmağınıza kömək edir.

 

 

348 Views